ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بهبود سطح خدمات رفاهی بازنشستگان به خصوص بازنشستگان کارگری، یک هدف اساسی دیگر است که در این شرایط اقتصادی اهمیت بسیار دارد:

0

یک کاندیدای انتخاباتی مورد حمایت جامعه کارگری؛

حقوق بازنشستگان با تورم و هزینه‌ها همخوانی ندارد، مجلس باید ورود کند.

حسین کاظمی گفت: قانون‌گریزی مهم‌ترین عامل بروز بحران معیشتی جامعه کارگری‌ است و تنها راه برون‌رفت از این شرایط، بازگشت به الزامات قانون است.

به گزارش سایت اقتصادی ایران به نقل ازایلنا، حسین کاظمی، بازنشسته سازمان تامین اجتماعی و فعال حقوق صنفی بازنشستگان است. او برای انتخابات مجلس از حوزه تهران، ری و شمیرانات، کاندیدا شده است.

کاظمی در ارتباط با مهم‌ترین برنامه‌های انتخاباتی خود گفت: من سال‌ها کارگر و بیمه‌شده‌ی صندوق تامین اجتماعی بودم و حالا هم بازنشسته هستم؛ به این ترتیب، مهم‌ترین دغدغه‌ی من، معیشت و زندگی کارگرانِ شاغل و بازنشسته به خصوص بازنشستگان است که عموماً زیر خط فقر به سر می‌برند. بهبود معیشت کارگران بازنشسته، مهم‌ترین هدف بنده برای ورود به انتخابات مجلس است.

او افزود: حقوق کارگران و بازنشستگان با تورم چندساله‌ی اخیر هیچ همخوانی ندارد؛ متاسفانه شورایعالی کار در تعیین افزایش دستمزد، قانون را رعایت نمی‌کند و مزد و مستمری با هزینه‌های حداقلی زندگی تطابق ندارد؛ یکی از دلایل این امر در دو سه سال اخیر، همکاری نکردن نمایندگان دولت با گروه کارگری‌ست؛ دولت بزرگ‌ترین کارفرمای کشور است و در نشست‌های مزدی معمولاً کنار کارفرمایان می‌ایستد و اجازه نمی‌دهد دستمزدها مطابق قانون افزایش یابد.

به گفته کاظمی، مجلس شورای اسلامی باید با ایفای نقش نظارتی خود، خواستار اجرای قانون در رابطه با مزد و حقوق شود؛ مهمترین بندهای قانونیِ دستمزد، ماده ۴۱ قانون کار و مواد ۹۸ و ۱۱۱ قانون تامین اجتماعی‌ست که در سال‌های اخیر به این بندهای الزام‌آور عمل نشده است.

این کاندیدای انتخاباتی تاکید کرد: قانون‌گریزی مهم‌ترین عامل بروز بحران معیشتی جامعه کارگری‌ست و تنها راه برون‌رفت از این شرایط، بازگشت به الزامات قانون است؛ مجلس در این میان می‌تواند در مقام حامی منافع کارگران به میدان بیاید.

کاظمی، «حل مشکلات درمانی بازنشستگان» را یکی دیگر از برنامه‌های انتخاباتی خود دانست و در این رابطه گفت: بازنشستگان علیرغم پرداخت هزینه‌های سنگین برای بیمه تکمیلی، از خدمات درمانی مکفی محرومند؛ امروز هزینه‌های درمان سرسام‌آور است؛ بازنشسته‌ای که سی سال حق بیمه پرداخته و هر ماه برای بیمه تکمیلی هزینه‌ی مازاد می‌پردازد، نباید از درمان باکیفیت محروم بماند.

به گفته وی، بهبود سطح خدمات رفاهی بازنشستگان به خصوص بازنشستگان کارگری، یک هدف اساسی دیگر است که در این شرایط اقتصادی اهمیت بسیار دارد و مجلس شورای اسلامی باید به این موضوع مسئولانه و با جدیت ورود کند.

برگرفته از : https://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار