ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بی اعتنایی دولت به کارگران و بازنشستگان نارضایتی اجتماعی می آفریند:

0

رئیس فراکسون کارگری مجلس گفت: بارها درباره مسایل کارگری و معیشتی بازنشستگان تذکر داده شده و دولت باید جبران کند و اگر نتواند به نارضایتی اجتماعی منجر می‌شود.

بی اعتنایی دولت به کارگران و بازنشستگان نارضایتی اجتماعی می آفریند

به گزارش سایت اقتصادی ایران به نقل ازایلنا، نخستین روز از دوازدهمین اردوی سالیانه اعضای هیأت مدیره کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی مازندران در کرمانشاه برگزار شد.

علی بابایی کارنامی در ارتباط تلفنی با این مراسم گفت: مبارزه با فساد کی از مواردی است که به آن تاکید داریم و برخی فسادها باعث تاسف ما است و به عنوان یک نماینده مجلس می‌گویم مجلس هر کاری که بتواند و توانسته برای شفاف سازی در حوزه‌های مختلف اقتصادی انجام داده است.

رئیس فراکسون کارگری مجلس ادامه داد: ما در مجلس نقش نظارتی داریم و برای سایر بخش‌ها دستگاه نظارتی وجود دارد.

وی اظهار کرد: برای همسان سازی حقوق بازنشستگان کمیسیون اجتماعی اقداماتی داشته و دو بحث را پیگیری کردیم که ساماندهی قراردادهای موقت و همسازی سازی حقوق کارگران در وزارت خانه ها بود.

نماینده مردم ساری در مجلس ادامه داد: همسان سازی حقوق بازنشستگان برای اجرا به ۲۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و تعاملاتی را با دولت داشته‌ایم، همچنین در برنامه هفتم هم برای این موضوع مواردی در نظر گرفته شده تا در سه ساله ۹۰ درصد همسان سازی انجام شود.

وی بیان کرد: برای معیشت کارگران است با توافق شرکای اجتماعی در شورای عالی کار مواردی پیگیری شده و به صحبت‌های وزیر هم نقد دارم.

رئیس فراکسون کارگری مجلس گفت: من به‌عنوان نماینده مجلس نمی‌پسندم که مردم ما بعد از ۴۰ سال وقتی بیمار می‌شود علاوه بر درد بیماری باید درد هزینه‌های بعد از بیماری و تحمیل هزینه‌های نارا را هم تحمل کند.

دوازدهمین اردوی سالیانه اعضای هیأت مدیره کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان مازندران به مدت ۲ روز در هتل پارسیان استان کرمانشاه در حال برگزاری است.

برگرفته از : https://www.armanmeli.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار