ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اماواگردرخصوص مصوبه همسان سازی حقوق بازنشستگان!!!

0

سایت اقتصادی ایران: بارها مسئولان کارگری ونیزبازنشستگان ازعدم حضورنمایندگان این اقشاردرمجلس درجهت حمایت ازاقشارکارگران وبازنشستگان ابرازمی کردند! حال که نمایندگان ،همسان سازی حقوق بازنشستگان را مصوب نموده اند، چرا به دنبال بهانه برای عدم اجرای آن وجوددارد؟!

واکنش وزیر کار به تصمیم مجلس برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان: با کدام منابع؟!

وزیر کار در مورد مصوبه‌ی همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: اگر مجلس منابع این کار را تأمین کرده باشد، قطعا آن را اجرا می‌کنیم، در غیر اینصورت حتما با مشکل مواجه خواهیم شد.

واکنش وزیر کار به تصمیم مجلس برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان: با کدام منابع؟!

به گزارش سایت اقتصادی ایران به نقل از ایلنا، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در مورد تصمیم مجلس برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: اگر چنانچه نمایندگان منابعی برای این کار پیش‌بینی کرده‌اند، حتما اعلام کنند. آنچه ما از رسانه‌ها شنیده‌ایم این است که این منابع قرار است از طریقِ پرداختِ مطالباتِ صندوق‌ها پرداخت شود. این درحالی است که مطالباتِ صندوق‌ها بابتِ طلبی است که هزینه‌های آن قبلا انجام شده است. 

وی ادامه داد: از طرفی طلبِ ما از دولت به قدری نیست که بخواهیم با آن این کار را انجام دهیم؛ یعنی هزینه‌ها به قدری بالاست که ما چنین طلبی از دولت نداریم که بگوییم دولت می‌تواند آن‌را تامین کند.

مرتضوی گفت: اگر مجلس منابع این کار را تأمین کرده باشد، قطعا آن را اجرا می‌کنیم، در غیر این صورت حتما با مشکل مواجه خواهیم شد.

برگرفته از : https://www.ilna.ir

مصوبه افزایش حقوق بارنشستگان قابل اجرا نیست.

وزیر کار در واکنش به مصوبه مجلس برای افزایش حقوق بازنشستگان کفت: اگر منبعی را در این زمینه پیش بینی کردند حتما به دولت اعلام کنند.

به گزارش سایت اقتصادی ایران به نقل از خبرگزاری تسنیم، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در واکنش به به مصوبه مجلس برای افزایش حقوق بازنشستگان گفت: باید منابع آن را هم مشخص کنید.

وی افزود: درخواست ما از مجلس شورای اسلامی این است که اگر منبعی را در این زمینه پیش بینی کردند حتما به دولت اعلام کنند.

مرتضوی با رد “مطالبات صندوق ها” به عنوان منبع پیش بینی شده در این زمینه گفت: مطالبات صندوق ها بابت هزینه هایی است که انجام شده است و اساسا امکان اجرایی ندارد. از سوی دیگر ما اینقدر طلب از دولت نداریم.

وی در پایان گفت: چنانچه مجلس منابع این طرح را پیش بینی کرده باشد قطعا اجرا می کنیم اما اگر منابعی در این خصوص پیش بینی نکرده باشد قطعا با مشکل مواجه خواهیم شد.

برگرفته از : https://www.tasnimnews.com/fa/news/1402/09/07/2996934

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار