ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اتحادیه اروپا در باتلاق رکود:

0

درصورت تمایل جهت تبلیغات در وبسایت،

می‌توانیدبا مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران تماس حاصل نمایید.

پست الکترونیک: mradeli@yahoo.com

تلفنهای تماس: ۰۹۲۱۴۰۲۹۷۵۳

                    ۰۹۹۸۱۴۸۰۴۱۴

تولید در منطقه یورو برای چهارمین ماه متوالی کاهشی بوده و این حوزه به تدریج درحال غرق شدن در رکودی سنگین است.

به گزارش سایت اقتصادی ایران به نقل ازتحریریه، خبرگزاری «رویترز» با استناد به داده های جمع آوری شده توسط S&P Global گزارش داد که اقتصاد منطقه یورو در سه ماهه سوم کاهش یافت و تقاضا در ماه گذشته با سریع ترین سرعت در تقریباً سه سال گذشته کاهش یافت.

شاخص HCOB برای این بلوک که معیار نشان دهنده سلامت کلی اقتصادی است، در سپتامبر از پایین‌ترین سطح ۳۳ ماهه آگوست یعنی ۴۶.۷ به ۴۷.۲ در سپتامبر افزایش یافت. بودن این شاخص پایین تر از رقم ۵۰ نشان دهنده انقباض است.

تولید در منطقه یورو برای چهار ماه متوالی در حال کاهش بوده که همین امر به کاهش شدید تولید منجر شده است.

بررسی های S&P نشان می دهد که تولید در بخش خدمات نیز کاهش یافته است.

اتحادیه اروپا در باتلاق رکود

داده های رسمی هفته گذشته نشان داد که از خرده فروشی در منطقه یورو در ماه آگوست بیش از حد انتظار کاسته شده است که این اتفاق نشانه ای از کاهش تقاضای مصرف کننده در میان تورم بالا است. در همین حال، شاخص کسب و کار ترکیبی جدید که بر تقاضای کلی نظارت می کند، در ماه سپتامبر به پایین ترین سطح از نوامبر ۲۰۲۰ سقوط کرد.

به نقل از رویترز، «فرانزیسکا پالماس» در «کپیتال اکونومیکس» نعتقد است: کاهش خرده فروشی در ماه آگوست و ضعف در PMI نهایی در ماه سپتامبر با دیدگاه ما مبنی بر اینکه اقتصاد منطقه یورو در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ وارد رکود خواهد شد، مطابقت دارد.

طبق گزارش‌ها، یک بررسی جداگانه نشان داد که فعالیت‌های تولیدی در سراسر بلوک ۲۰ عضوی که یورو را به اشتراک می‌گذارند در ماه گذشته به دلیل کاهش تقاضا در رکود گسترده باقی مانده است.

بر اساس داده های S&P، شاخص اشتغال برای شرکت های خدماتی از ۵۰.۴ به ۵۱.۵ رسید.

«سایروس دلا روبیا» از بانک تجاری هامبورگ بر این باور است که هنوز برای بازار کارگران در بخش خدمات هیجان زیادی وجود دارد. در واقع، شرکت های منطقه یورو تیم های خود را با سرعت بیشتری نسبت به ماه اوت افزایش دادند. با توجه به اینکه کسب و کار جدید در شرایط رکود به سر می برند، این یک تغییر اساسی است.

برگرفته از : https://www.tahririeh.com/news/27724

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار