ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بیمارانی که داروی کاهنده فشار خون مصرف می‌کنند؛ باید از تردد در ساعات گرم خودداری کنند:

0

کارشناس و مسئول بیماری های قلبی و عروق وزارت بهداشت گفت: آب بدن بر اثر گرما کاهش یافته و در بیماران مبتلا به نارسایی قلبی سبب تپش قلب می شود.

طاهره سماوات، کارشناس و مسئول بیماری های قلبی و عروق وزارت بهداشت گفت: مطالعات نشان می دهند که بیماران قلبی و عروقی به دلیل مصرف داروهای خاص خود، آب بدنشان کم شده و بر اثر گرما نیز آب بدن آن‌ها کاهش پیدا می کند؛ در نتیجه شدت اثرات گرما در بیماران قلبی و عروقی می‌تواند بیشتر باشد.

به گفته وی هنگامی که آب بدن بر اثر گرما کم شود، در بیماران مبتلا به نارسایی قلبی سبب تپش قلب می شود. قلب نیازمند اکسیژن بیشتر خواهد شد و احتمال بروز سکته قلبی افزایش پیدا خواهد کرد.

او افزود: گرما سبب کاهش آب بدن شده و این موضوع سبب غلیظ شدن خون در بین بیماران قلبی و عروقی خواهد شد و فعالیت زیاد، احتمال لخته شدن خون را در پی دارد.

کارشناس و مسئول بیماری های قلبی و عروق وزارت بهداشت بیان کرد: بیماران زمینه ای، سالمندان و کودکان بیشتر از سایر افراد عادی مستعد آسیب ناشی از گرما هستند و به همین جهت در هنگام افزایش دما و گرما باید از تردد در محیط باز خودداری کنند.

او گفت: گرما در بیماران قلبی و عروقی سبب کاهش فشار خون شده و مصرف داروها نیز کاهنده فشار خون است. در نتیجه به طور همزمان می تواند مخرب باشد.

سماوات اضافه کرد: بیماران قلبی باید از فعالیت در گرما پرهیز کرده و در صورت تردد در محیط بیرون از منزل حتما داروهایشان را با خود به همراه داشته باشند.

منبع : https://www.yjc.ir/fa/news/8511894

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار