ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

سهامداران از تجدید ارزیابی دارایی‌های شرکت‌های بورسی چه سودی می‌برند؟

0

کارشناس بازار سرمایه گفت: تجدید ارزیابی دارایی‌ها کمک می‌کند دارایی‌های شرکت‌های بازار سرمایه به قیمت‌های روز محاسبه شوند.

نیما نائینیان گفت: تجدید ارزیابی دارایی‌ها کمک می‌کند دارایی‌های شرکت‌های بازار سرمایه به قیمت‌های روز محاسبه شوند و ارزش واقعی شرکت‌ها و ارزش دلاری کلیت بازار به مقدار واقعی خود نزدیک‌تر شود.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: چالشی که در مسیر تجدید ارزیابی دارایی‌ها وجود دارد این است که هزینه استهلاک تجهیزات و دستگاه‌ها نیز در این ارزیابی محسوب می‌شود و خیلی‌ها این مورد را نقطه منفی می‌دانند و مطرح می‌کنند که با این احتساب از سود شرکت‌ها کاسته می‌شود، اما باید در نظر گرفت که هزینه‌های استهلاک موردی نیست که با حساب نشدن آن شرکت بتواند سود خود را حفظ کند و سود واقعی باشد، اما با احتساب آن سود شرکت واقعی خواهد شد.

به گفته او، با فرآیند تجدید ارزیابی دارایی‌ها به واقعی شدن قیمت سهم کمک می‌شود و سودی واقعی‌تر به نمایش گذاشتن می‌شود به همین سبب هم سهامداران می‌توانند از این اقدام منتفع شوند.

منبع : https://www.yjc.ir/fa/news/8504178

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار