ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اصطلاح همسان سازی برای بازنشستگان دولتی عنوان می‌شود، بازنشستگان تامین اجتماعی متناسب سازی می‌شوند:

0

متناسب‌سازی حقوق «بازنشستگان تامین اجتماعی» باید تبدیل به طرحی دائمی شود ،ساماندهی درمان بازنشستگان توجه ویژه می‌طلبد.

در صورت تمایل جهت تبلیغات در وبسایت،

می‌توانیدبا مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران تماس حاصل نمایید.

پست الکترونیک: mradeli@yahoo.com

تلفنهای تماس: ۰۹۲۱۴۰۲۹۷۵۳

                    ۰۹۹۸۱۴۸۰۴۱۴

همسان‌سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان از گذشته تاکنون موافقان و مخالفانی داشته است، اما به تازگی نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار توجه به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان شده اند.

به گزارش اینتیتر به نقل از شهرآرانیوز، قربانعلی رمضانی، رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مشهد درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان باید تبدیل به یک طرح دائمی شود.

وی تصریح کرد: عبارت همسان‌سازی شامل حال بازنشستگان تامین اجتماعی نمی‌شود و اصطلاح همسان سازی برای بازنشستگان دولتی عنوان می‌شود، بازنشستگان تامین اجتماعی متناسب سازی می‌شوند. یعنی متناسب بر اساس سابقه کار و پرداخت حق بیمه است که متناسب با پرداخت شخص حق و حقوق به بازنشستگان پرداخت می‌شود.

به گفته وی، اشکالی که در حقوق ۱۴۰۱ پیش آمده اصلاح نشده، نمایندگان مجلس هم پیرو این قضایا مصوباتی داشتند که متناسب سازی بازنشستگان تامین اجتماعی دائمی شود. ما تا الان پیگیر این موضوع هستیم که اگر نمایندگان مصوب کنند و سازمان هم قبول کند، متناسب سازی دائمی شود.

رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مشهد یادآورشد: از قول‌هایی که تا سال ۱۴۰۲ داده اند اضافه حقوق سال ۱۴۰۱ را هنوز نداده اند و ما بقی عملی شده اگر در آینده بخواهند متناسب سازی را ادامه دهند باید ابتدا متناسب سازی ۱۴۰۱ مشخص شود و بعد اضافه حقوق ۱۴۰۲ مشخص شود.

به گفته رمضانی در حال حاضر در کنار موضوع متناسب سازی حقوق، بحث درمان بازنشستگان یک معضل جدی این سازمان است که به نسبت جمعیتی که سازمان دارد بیمارستانی وجود ندارد که جوابگوی نیاز این قشر باشد. مسلما بازنشستگان که جز افراد سالمند هم محسوب می‌شود، بیشتر نیاز به بحث درمان دارند، تقاضای ما این است که به طور جد پروژه ناتمام بیمارستان رضا (ع) که سالها بر زمین مانده ساماندهی شود.

منبع : https://intitr.net

هدف از راه‌اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد. به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار