ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

نقد جدی بر عملکرد سازمان تامین اجتماعی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارم که تقریبا با حقوق و مطالبات کارگران بازنشسته شوخی می‌کنند:

0

ورود مجلس به موضوعات معیشتی و مطالبات قانونی بازنشستگان.

در صورت تمایل جهت تبلیغات در وبسایت،

می‌توانیدبا مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران تماس حاصل نمایید.

پست الکترونیک: mradeli@yahoo.com

تلفنهای تماس: ۰۹۲۱۴۰۲۹۷۵۳

                    ۰۹۹۸۱۴۸۰۴۱۴

رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: هم از نظر قانون برنامه و تکلیف قانونی و هم مصوبات مجلس و شرایط روز اقتصادی، سبد معیشت کارگران و حقوق بازنشستگان نیازمند پیگیری است.

علی بابایی کارنامی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: نقد جدی بر عملکرد سازمان تامین اجتماعی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارم که تقریبا با حقوق و مطالبات کارگران بازنشسته شوخی می‌کنند.

وی افزود: هم از نظر قانون برنامه و تکلیف قانونی و هم مصوبات مجلس و شرایط روز اقتصادی، سبد معیشت کارگران و حقوق بازنشستگان نیازمند پیگیری است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس یادآور شد: متأسفانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی قصور جدی در این راستا دارند و به زودی مجلس با حضور وزیر کار، از منظر نظارتی به این موضوعات ورود جدی خواهد کرد تا وزارتخانه پاسخگو باشد.

بابایی کارنامی گفت: باید پاسخگوی مطالبات بازنشستگان و کارگران شاغل و بازنشسته باشیم و این مهم از وظایف ما است.

وی با بیان اینکه درمان سازمان تامین اجتماعی مورد نقد جدی است، خاطرنشان کرد: سازمان باید هرچه سریع‌تر تکلیف درمان‌ مستقیم و غیرمستقیم را روشن کند و در غیر این صورت مجلس ورود کرده و تکلیف تامین اجتماعی را روشن خواهد کرد.

بابایی کارنامی گفت: با عملکرد فعلی، سازمان تامین اجتماعی انتظار نداشته باشد که مجلس به داد تامین اجتماعی برسد چرا که مجلس حق خود را نسبت به سازمان ادا کرده و اکنون وظیفه تامین اجتماعی است تا حق کارگران و بازنشستگان را ادا کند.

وی افزود: تامین اجتماعی و ساختار آن به جای اینکه حیاط خلوت شستا و صندوق‌های مختلف باشند، باید کمک‌کار بازنشستگان و شرکای اجتماعی همچون کارگران و کارفرمایان باشند. این سازمان باید به دامنه سه‌جانبه‌گری کشور بازگردد.

رئیس کمیسیون‌ کارگری مجلس اظهار کرد: وزیر کار، عملکرد مطلوبی در حوزه توجه به حقوق کارگران نداشته و نقد جدی بر عملکرد وزیر دارم. وزیر کار باید در مدار منطق و در راستای مذاکره با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی حرکت کند تا در راستای بهره‌وری، معیشت و رفاه کارگران تلاش شود.

برگرفته از : https://www.ilna.ir

هدف از راه‌اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد. به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار