ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بیمه عمر را تا چه سنی می توانیم بخریم؟

0

در صورت تمایل جهت تبلیغات در وبسایت،

می‌توانیدبا مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران تماس حاصل نمایید.

پست الکترونیک: mradeli@yahoo.com

تلفنهای تماس: ۰۹۲۱۴۰۲۹۷۵۳

                    ۰۹۹۸۱۴۸۰۴۱۴

بیمه عمر یکی از انواع بیمه نامه های اشخاص می باشد که روند پس انداز و سرمایه گذاری در این بیمه نامه در کنار سایر مزایای بیمه نامه ای توانسته این بیمه نامه را به یکی از بیمه نامه های پر طرفدار تبدیل نماید.

با توجه به شرایط بیمه عمر بیشتر افراد تمایل دارند که این بیمه نامه را باری خودشان و فرزندان شان تهیه نمایند. شرایط بیمه عمر و این که این بیمه نامه چه مزایایی را برای فرد بیمه شده دارد موضوعی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

بیمه عمر چیست؟

بیمه عمر یکی از انواع بیمه نامه های سرمایه گذاری می باشد که فرد بیمه شده می تواند در طول مدت بیمه نامه در کنار پوشش های بیمه ای و سایر مزایای مهم این بیمه نامه از سرمایه گذاری این بیمه نامه هم استفاده نمایند.

مزایای بیمه عمر برای دارندگان بیمه عمر

دارا بودن پوشش های بیمه ای از قبیل سرمایه فوت، فوت به علت حادثه و نقص عضو و …
امکان برخورداری از معافیت مالیاتی در بیمه نامه های عمر
امکان انتخاب ذینفع در صورت حیات و در صورت فوت فرد بیمه شده در بیمه نامه
امکان دریافت وام بدون نیاز به ضامن و وثیقه
دسترسی به اندوخته بیمه نامه به صورت برداشت از اندوخته

بیمه عمر را تا چه سنی می توانیم خریداری کنیم؟

شرایط سنی در خرید بیمه عمر در شرکت های بیمه متفاوت می باشد. از این رو بررسی شرایط سنی صدور بیمه نامه ها در ادامه می خواهیم بررسی نماییم:

بیمه عمر پاسارگاد

بیمه عمر پاسارگاد یکی از بیمه نامه های پر فروش در بین بیمه نامه های عمر در حال صدور در بین بیمه نامه های عمر شرکت های بیمه می باشد. شرایط سنی خرید بیمه عمر بیمه عمر پاسارگاد از بدو تولد تا ۶۵ سالگی می باشد. البته شرایط ارائه پوشش ها در سنین مختلف متفاوت می باشد.
https://bimetime.com/life-insurance-pasargad

بیمه عمر سامان

بیمه عمر سامان از دیگر شرکت های برتر در انجام بیمه های عمر می باشد. داشتن تعداد پوشش های بالا با سقف تعهدات بیشتر در کنار سود دهی بالای این شرکت بیمه از مهم ترین مزایای بیمه عمر سامان می باشد.
در بیمه عمر سامان شما می توانید از بدون تولد تا ۷۰ سالگی این بیمه نامه را خریداری نمایید اما شرایط ارائه پوشش ها در این بیمه نامه در سنین مختلف متفاوت می باشد. برای اطلاع از همه شرایط کلی بیمه عمر سامان می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

بیمه عمر سامان: بررسی کامل + جدول

بیمه عمر کارآفرین

از مهمترین شرکت های بیمه در ارائه پوشش های بیمه ای در کنار سرمایه گذاری امن در بیمه های عمر ، شرکت بیمه کارآفرین می باشد. همه بیمه شدگان می توانند از بدو تولد تا ۸۰ سالگی این بیمه نامه را داشته باشند اما برای خرید پوشش تا سن ۷۰ سال لازم است افراد قبل از ۶۵ سالگی درخواست نمایند. برای خرید پوشش تا سن ۸۰ سال لازم است افراد قبل از ۶۰ سالگی درخواست نمایند.
برای بررسی دقیق بیمه عمر کارآفرین می توانید به لینک زیر در بیمه تایم مراجعه نمایید تا همه شرایط این بیمه نامه را بررسی نمایید.

چه نکاتی از بیمه عمر کارآفرین را باید بدانید

شرایط سنی بیمه عمر در انواع بیمه عمر شرکت های مختلف بیمه

همانطور که گفته شد، برای صدور بیمه عمر شرکت های مختلف بیمه شرایط سنی بسیار مهم می باشد. چراکه ارائه برخی از پوشش ها با توجه به سن فرد بیمه شده ارائه می شود.

منبع : بیمه تایم

برگرفته از : https://www.asianews.ir/fa/newsagency/15593

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار