ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

سامانه جستجوی شغل رونمایی شد:

0

در صورت تمایل جهت تبلیغات در وبسایت،

می‌توانیدبا مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران تماس حاصل نمایید.

پست الکترونیک: mradeli@yahoo.com

تلفنهای تماس: ۰۹۲۱۴۰۲۹۷۵۳

                    ۰۹۹۸۱۴۸۰۴۱۴

سامانه جستجوی شغل با حضور «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف کاهش هزینه‌‎های جستجوی شغلی و اتصال سریع کارجویان و کارفرمایان رونمایی شد.

به گزارش سایت اقتصادی ایران به نقل از تحریریه، به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نسخه به‌روز شده سامانه جستجوی شغل در راستای ایجاد پویایی در بازار کار کشور در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری، طراحی و به مرحله اجرای سراسری رسید.

در این سامانه، کارجویان می‌توانند با تکمیل رزومه و ارائه اطلاعات مهارت‌های فردی خود ثبت‌نام کرده و درخواست شغل دهند.

سامانه جستجوی شغل یک فضای مناسب برای درخواست نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان بوده که از این طریق در کمترین زمان ممکن می‌توانند نیروی مورد نیاز خود را تأمین نمایند.

از دیگر مزیت‌های این سامانه نیازسنجی بازار کار و هدایت کارجویان برای کسب آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای و افزایش مهارت است.

سامانه جستجوی شغل با هدف به اشتراک‌گذاری مؤثر فرصت‌های شغلی به نشانی اینترنتی https://shoghl.mcls.gov.ir راه‌اندازی شده است، بر این اساس کارفرمایان و کارجویان محترم می‌توانند با ثبت اطلاعات فردی و شغلی مورد نیاز خود با دفاتر کاریابی هماهنگ‌ شده و اقدامات لازم را در راستای جذب نیروی کار انجام دهند.

منبع : https://www.tahririeh.com/news/26407

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار