ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس مصوب شد:

0

تصویب همسان سازی حقوق بازنشستگان در کمیسیون.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تصویب همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، حمیدرضا حاجی بابایی گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس مصوب شد.
وی افزود: براساس تنفیذ مواد ۱۲ و۳۰ برنامه ششم توسعه دربرنامه هفتم، دولت مکلف است بدهی‌های خود را به تامین اجتماعی در طی برنامه هفتم پرداخت نماید.
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: با استهلاک بدهی‌های دولت ضمن ایجاد عدالت در حقوق و مزایای کارکنان تامین اجتماعی، اعم از شاغلین و بازنشستگان، باید همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز اجرایی شود.
رئیس کمیسیون برنامه وبودجه ومحاسبات مجلس در تبیین این موضوع اضافه کرد: از طرفی همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری حقی است اجتناب ناپذیر که وظیفه مجلس و دولت انقلابی است.
وی اظهارکرد: واقعیت آن است که در شرایط کنونی حال بازنشستگان خوب نیست و صرفا فقط با شعار این مساله حل شدنی نیست.
حاجی بابایی با اظهار تاسف از به بن‌بست رسیدن نظام هماهنگ پرداخت بیان کرد: دولت باید پیشنهاد خود را در مورد نظام هماهنگ عادلانه به‌صورت لایحه به مجلس ارائه کند.
حاجی بابایی با اشاره به رویکرد عدالت محورانه دولت سیزدهم تاکید کرد: برای توسعه عدالت اجتماعی و رفع مشکل کارکنان شاغل و بازنشسته برنامه نظام پرداخت از وضعیت کنونی به سوی عدالت محوری هدایت خواهد شد، که بتوانیم شاهد عدالت در پرداختی‌ها باشیم.
وی تاکید کرد: احساس تبعیض بیش از مشکلات معیشتی کارکنان دولت را رنج می‌دهد، این رویکرد می‌تواند شادی و نشاط و امید آفرینی که از تاکیدات مقام معظم رهبری است را در میان کارکنان دولت و بازنشستگان جاری سازد.
رئیس کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات مجلس گفت: جایگاه کارکنان دولت در جهش تولید و مهار تورم را نمی‌توان نادیده گرفت، با رضایت شغلی کارکنان شاغل و بازنشسته انگیزه آن‌ها در انجام وظایف خطیر شغلی افزایش خواهد یافت و به یاری خدا شاهد تحقق اهداف پیش بینی شده در این حوزه خواهیم بود.
منبع : https://www.iribnews.ir/fa/news/3899829

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار