ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تشکل های بازنشستگی و کارگری کشور پدر خوانده نمی خواهند:

0
ناصر برهانی فعال جامعه بازنشستگان تامین اجتماعی؛

تشکل های بازنشستگی و کارگری کشور پدر خوانده نمی خواهند.

در میان کارگران و بازنشستگان یک طور حرف می زنند و در مجامع رسمی با حضور مسولان طوری دیگری حرف زده و عمل می کنند.

سایت اقتصادی ایرانبه اطلاع می رساند:در صورت تمایل جهت تبلیغات در وبسایت،

می‌توانیدبا مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران تماس حاصل نمایید.

پست الکترونیک: mradeli@yahoo.com

تلفنهای تماس: ۰۹۲۱۴۰۲۹۷۵۳

                         ۰۹۹۸۱۴۸۰۴۱۴

عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: تشکل های بازنشستگی و کارگری کشور پدر خوانده نمی خواهند.
ناصر برهانی در گفتگو با خبرنگار عصر خبر افزود: وقتی می گوییم جامعه کارگری کشور قیم و پدر خوانده نم یخواهد منظورمان هر جناح سیاسی است و چپ و راست ندارد چرا معتقدیم ورود احزاب به حوزه صنفی و تشکلات قانونی آفت و سمی برای کارگران، بازنشستگان و در نهایت برای کشور است.
این فعال بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: متاسفانه در موارد اندکی مشاهده می شود که برخی نقش پادو و جاده صاف کن احزاب سیاسی شده و در پوشش کار صنفی در خدمت پدرخوانده های خود خوانده جامعه کارگری می شوند.
برهانی با بیان این که احزاب و تشکیلات سیاسی به فکر حزب هستند و هدفشان کار صنفی نیست، خاطر نشان کرد: از مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی درخواست داریم که مانع دخالت بی جای احزاب و تشکیلات سیاسی درامور صنفی شوند چرا که این کار غیر قانونی بوده و نه تنها باعث احقاق حقوق جامعه کارگری نمی شود بلکه باعث سوء استفاده جریان های سیاسی از کارگران و بازنشستگان می شود.
عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: کارگران و بازنشستگان بیشترین ضربه را از همین احزاب و تشکیلات سیاسی خورده اند چرا که تجربه های مختلف نشان داده که این افراد گرگ هایی در لباس میش هستند که به دنبال مطالبات صنفی نیستند و فقط با حرفهای فریبنده به دنبال فریب جامعه کارگری برای اهداف سیاسی هستند.
رئیس کانون عالی شورهای اسلامی کار کشور گفت: افراد باسابقه جامعه کارگری درتجربیات کاری خود شاهد ریا کاری این احزاب سیاسی بوده اند به طوری که در میان کارگران و بازنشستگان یک طور حرف می زنند و در مجامع رسمی با حضور مسولان طوری دیگری حرف زده و عمل می کنند.
وی خواستار توجه وزیر کار به اجرای ماده ۱۳۷ قانون کار مبنی بر ایجاد تشکیلات مرکزی تشکلات کارگری به منظور همانگی و حسن انجام وظائف مربوطه شد وگفت: فعال سازی این ظرفیت قانونی از سوی آقای مرتضوی می تواند قدمی رو به جلو برای جامعه کارگری کشور باشد.
منبع: عصرخبر
برگرفته از : http://www.asrkhabar.com/fa/news/239501

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار