ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بازنشستگان همچنان به دنبال تحقق ۲۵ درصد همسان‌سازی هستند:

0

از مصوبه مزدی راضی نیستیم.

یک فعال کارگری و بازنشسته در شهرستان شوش گفت: ۲۷درصد افزایش حقوق کارگران با تورم موجود منطقی نیست و ما خواستار ابطال آن هستیم.

به گزارش سایت اقتصادی ایران به نقل از ایلنا، جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستانهای شوش و کارگران هفت تپه همزمان با حضور در مقابل ساختمان فرمانداری، خواستار رسیدگی به وضعیت معیشتی خود شدند.

«فریدون نیکوفرد» نماینده کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهرستانهای شوش و هفت تپه در جمع بازنشستگان و کارگران گفت: اعتراض کارگران شاغل و بازنشسته بر این است که چرا حقوق بر اساس ماده ۴۱ قانون کار تعیین نشده است. باتوجه به تورم موجود در جامعه، میزان افزایش ۲۷ درصدی حقوق معیشت آنها را به خطر می‌اندازد.

تبلیغات سایت اقتصادی ایران:

سایت اقتصادی ایران به اطلاع می رساند:در صورت تمایل جهت تبلیغات در وبسایت،

می‌توانیدبا مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران تماس حاصل نمایید.

پست الکترونیک: mradeli@yahoo.com

تلفنهای تماس: ۰۹۲۱۴۰۲۹۷۵۳

                         ۰۹۹۸۱۴۸۰۴۱۴

وی با بیان اینکه کارگران خواستار ابطال مصوبه مزدی سال ۱۴۰۲ هستند و سوال آن‌ها از دولت این است که طبق چه ملاکی حقوق کارگران را تنها ۲۷ درصد افزایش داده است، گفت: این میزان از افزایش حقوق بی‌انصافی در حق کارگران است و کفاف هزینه‌های زندگی را نمی‌دهد.

او با انتقاد از کم‌لطفی‌هایی که در سالهای گذشته درباره کارگران صورت گرفته، گفت: پس از آنکه کارگر به بازنشستگی می‌رسد، باید همچنان نگران استمرار بی‌مهری‌ها باشد.

وی با یادآوری اینکه افزایش حقوق بازنشستگان براساس مصوبه دستمزد شورایعالی کار صورت گرفته است، گفت: پیشنهاد ما این بود با تغییر ساختار شورایعالی کار یک نفر از جامعه بازنشسته به ترکیب شورایعالی کار اضافه شودتا با حضور در جلسات شورایعالی کار در جریان روند تصمیم‌گیری قرار داشته باشد تا به محض تصویب دستمزد، افزایش حقوق بازنشستگان را تصویب کند.

وی درباره مطالبات بر زمین مانده بازنشستگان کارگری گفت: تامین اجتماعی باید تکلیف ۲۵درصد باقیمانده همسازی را مشخص کند. اگر دولت بدهی خود به تامین اجتماعی را بپردازد، اعتبار برای اجرای باقیمانده‌ی متناسب‌سازی فراهم می‌شود و سازمان می‌تواند آن را اجرایی کند و حتی مابه‌التفاوت ماه‌های سپری شده از سال گذشته را به بازنشستگان بپردازد.

او با بیان اینکه دولت توضیحی در مورد پرداخت بدهی ۴۰۰ هزار میلیاردی خود به سازمان نمی‌دهد و برنامه‌ای هم برای پرداخت آن ندارد، در ادامه گفت: چطور دولت برای تمام زیرمجموعه‌های خودش از صندوق لشگری گرفته تا کشوری‌ها بودجه و اعتبار دارد اما برای کارگران و سازمان تامین اجتماعی پول ندارد؟

برگرفته از : https://www.ilna.ir

هدف از راه‌اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد. به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار