ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

جدول تصاعدی مزد روزانه ۱۴۰۲ بر اساس ۳۰ سال سابقه کار (پایه سنوات):

0

سایت اقتصادی ایران به نقل ازشناسنامه قانون- برای محاسبه حقوق کارگر در سال ۱۴۰۲ که پایه سنوات ۱۴۰۲ نیز جزئی از حقوق وی خواهد بود باید اطلاعات زیر را در دست داشته باشیم:

تبلیغات سایت اقتصادی ایران:

سایت اقتصادی ایران به اطلاع می رساند:در صورت تمایل جهت تبلیغات در وبسایت،

می‌توانیدبا مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران تماس حاصل نمایید.

پست الکترونیک: mradeli@yahoo.com

تلفنهای تماس: ۰۹۲۱۴۰۲۹۷۵۳

                         ۰۹۹۸۱۴۸۰۴۱۴

  • تاریخ استخدام کارگر در کارگاه
  • نوع قرارداد کار (موقت یا دائم)
  • آیا کارگر با قرارداد کار موقت قبل از سال ۱۳۹۱ در اتمام قراردادهای کار موقت سنوات خود را دریافت کرده است یا نه؟
  • بخشنامه های مزد تمام سال هایی که کارگر در آن مشغول به کار بوده است.

با توجه به اطلاعات فوق باید از ابتدای استخدام کارگر مزد و پایه سنوات کارگر را محاسبه کنیم تا به سال جاری برسیم.

به دست آوردن پایه سنوات تجمیعی نیاز به محاسبات سال به سال آن از ابتدای استخدام تا سال جاری و روز جاری است.

درجدولی به عنوان جدول تصاعدی مزد ۳۰ ساله محاسبات پایه سنوات تجمیعی برای ۳۰ سال گذشته انجام شده است. مبالغ این جدول برای کارگران فاقد طبقه بندی مشاغل و یا گروه یک طبقه بندی مشاغل حداقلی بگیر قابل استفاده است.

این جدول تصاعدی مزد، مشتمل بر دو ستون عمودی و افقی به شرح زیر است:

۱- ستون افقی که در پایین قرار دارد، نشان‌دهنده سال شروع به کار کارگر است.

۲- ستون عمودی که در سمت چپ قرار دارد، سال‌هایی است که شما می‌خواهید دستمزد آن سال کارگر را بدانید.

برای استفاده از این جدول، ستون عمودی سال شروع کار کارگر را دنبال کرده و ستون افقی سالی که میخواهیم مزد آن سال را بیابیم نیز دنبال نموده و نقطه تلاقی دو ستون برابر است با مزد روزانه کارگر با احتساب پایه سنوات سالیانه گروه یک (حداقل بگیر).

مستندات مربوط:

جدول تصاعدی مزد روزانه ۱۴۰۲ در ۳۰ سال گذشته

دانلود فایل جدول تصاعدی به صورت pdf

برای بزرگنمایی بیشتر روی عکس کلیک کنید

جدول تصاعدی مزد روزانه ۱۴۰۲
جدول تصاعدی مزد روزانه ۱۴۰۲

توضیحات جدول مزد ۳۰ ساله و یک مثال:

یک مثال: کارگری که در سال ۷۶ (۷۶/۱/۱) شروع به کار نموده است مزد روزانه وی با احتساب پایه سنوات گروه یک در سال ۸۷ برابر است با ۷۶/۸۰۴ ریال.

همچنین کارگری که در سال ۸۵ (۸۵/۱/۱) شروع به کار نموده است مزد روزانه وی با احتساب پایه سنواتی سالهای گذشته در سال ۹۹ برابر است با ۱.۱۷۰.۹۹۷ ریال.

برگرفته از : https://shenasname.ir/download/52498

هدف از راه‌اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد. به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار