ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

سامانه بتای بانک رفاه کارگران برای چیست؟

0

بستر تامین اعتبار (بتا) چیست؟

سامانه بتا پلتفرم آنلاین ارائه طرح های اعتباری/اقساطی بانک رفاه به مشتریان است. در این پلتفرم مشتریانی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند (درحال حاضر مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی) امکان خرید اعتباری/اقساطی از مراکز طرف قرارداد با بانک را خواهند داشت. همچنین پذیرندگان یا فروشگاه های سراسر کشور در صورت همکاری با بانک و با بهره گیری از امکانات این سامانه امکان فروش اقساطی به مشتریان معرفی شده از سوی بانک را دارند. دسترسی به این سامانه از طریق نشانی اینترنتی beta.refah-bank.ir برای مشتریان و تامین کنندگان متقاضی استفاده از این خدمت بر بستر اینترنت مهیا شده است.

آموزش نحوه استفاده از سامانه بتا ویژه مشتریان

آموزش نحوه استفاده از سامانه بتا ویژه پذیرندگان

  • مشتریانی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می نمایند (درحال حاضر مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی)
  • تمامی پذیرندگان طرف تفاهم نامه با بانک در طرح های اعتباری موجود در سامانه

سامانه بتا

طرح های اعتباری سامانه بتا

در طرح الماس رفاه مشتریان به صورت آنلاین احراز هویت و اعتبارسنجی شده و بدون نیاز به مراجعه به شعب بانک اجازه نامه برداشت اقساط دریافت می کنند. در این طرح مشتریان می‌توانند ۶۰ درصد از حقوق دریافتی ماهانه خود را به عنوان اعتبار پرداخت اقساط ماهانه به منظور خرید اقساطی از مراکز طرف قرارداد بانک به صورت حضوری / غیر حضوری استفاده کنند.

الماس رفاه

در طرح کیف پول الماس، مشتریانی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند، با فعال سازی این طرح در سامانه بتای بانک رفاه و نصب اپلیکیشن مربوطه، می‌توانند در کیف پول اپلیکیشن اعتبار سامانه بتا را دریافت کنند. با استفاده از اپلیکیشن کیف پول، امکان خرید اقساطی کالاهای سوپر مارکتی از فروشگاه های طرف قرارداد به صورت حضوری یا آنلاین برای مشتریان مهیا است.

برگرفته از : https://www.refah-bank.ir/beta

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار