ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

چالش افزایش حقوق بازنشستگان برای تامین‌ اجتماعی:

0

به گفته معاون برنامه ریزی و مالی سازمان تأمین اجتماعی مشکل اصلی برای تامین منابع افزایش حقوق بازنشستگان نقدینگی است اما در مجموع برای پرداخت‌ها مشکلی نداریم.

جمیل حق پرست، معاون برنامه ریزی و مالی سازمان تأمین اجتماعی در خصوص تأمین اعتبار مورد نیاز برای افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: تا کنون ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در ماه برای پرداخت مستمری بازنشستگان هزینه می‌شد که با افزایش‌هایی که بر اساس مصوبه فعلی دولت اعمال شده این رقم به ۲۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در ماه رسیده است.

وی تاکید کرد: اگر مصوبه افزایش مستمری‌ها از سوی دولت اصلاح شود مبلغ پرداخت مستمری‌ها، ماهیانه به حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

آمادگی تامین اجتماعی برای افزایش حقوق بازنشستگان

معاون برنامه ریزی و مالی سازمان تأمین اجتماعی در پاسخ به این سوال که آیا افزایش مستمری‌ها سازمان را دچار مشکل خواهد کرد یا خیر گفت: در مجموع برای پرداخت‌ها مشکلی نداریم اما مشکل اصلی تأمین نقدینگی است و در بحث کلی بودجه مشکلی نداریم.

راه‌های تأمین اعتبار مستمری بازنشستگان

حق پرست افزود: بخشی از این بودجه از محل حق بیمه‌هایی است که دولت باید به ما بدهد و طبیعتاً وقتی نقد به حساب سازمان واریز نشود و در قالب سهام پرداخت شود پروسه دریافت سهام و تبدیل آن به نقد طولانی خواهد شد و این باعث می‌شود در تأمین نقدینگی ماهانه مان کمی دچار مشکل شویم.

به گفته وی، برخی مواقع برای جبران کسری نقدینگی از مسیر فروش سهام و یا از مسیر تسهیلات بانکی استفاده می‌کنیم.

منبع: مهر

برگرفته از : https://bourseon.com/2KX5

هدف از راه‌اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد. به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار