ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

به محض تصویب افزایش مستمری‌ها، افزایش حقوق اجرایی می‌شود:

0

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مطرح کرد؛

بازنشستگان نگران نباشند/ به محض تصویب افزایش مستمری‌ها، افزایش حقوق اجرایی می‌شود.

میرهاشم موسوی گفت: چرا امروز یک عده می‌خواهند التهاب ایجاد کنند و با القای یأس و نومیدی به جامعه بازنشستگان، این گونه وانمود کنند که سازمان و دولت به فکر آن‌ها نیستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، مسئله معیشت و نیز خدمات سلامت بازنشستگان را دغدغه مشترک دولت، سازمان تأمین‌اجتماعی و مسئولان کانون‌های بازنشستگان اعلام کرد و گفت: «اطمینان می‌دهیم به‌محض تصویب میزان و چگونگی افزایش حقوق امسال بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در هیأت‌ محترم دولت، مابه‌التفاوت حقوق اردیبهشت ماه این عزیزان را در دو روز پایانی همین ماه پرداخت می‌کنیم و مابه‌التفاوت مربوط به ماه فروردین را هم در ماه‌های خرداد و تیر به حساب بازنشستگان واریز می‌کنیم. بازنشستگان عزیز ما نگران نباشند ما آمادگی کامل داریم به محض تصویب موضوع در هیأت‌وزیران، در موعد اعلام‌شده مطالبات بازنشستگان را پرداخت کنیم.»

میرهاشم موسوی در دیدار با اعضای کانون عالی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی که به‌منظور بررسی مسائل مختلف بازنشستگان برگزار شد، افزود: «نمایندگان بازنشستگان به‌طور دقیق و با رویکرد منطقی و حرفه‌ای مطالبات و مسائل این قشر عزیز و فهیم را از مسیرهای قانونی پیگیری می‌کنند. تعامل مطلوبی میان سازمان تأمین‌اجتماعی و کانون‌های بازنشستگی به‌عنوان نمایندگان بازنشستگان برقرار است. از ابتدای سال چهار جلسه ویژه مسائل بازنشستگان با حضور این عزیزان برگزار کرده‌ایم؛ زیرا واقف هستیم در تعامل حداکثری، به یکدیگر کمک می‌کنیم و رشد و اعتلا برای همه ارکان سازمان اتفاق می‌افتد و این همان سه‌جانبه‌گرایی و مشارکت همه ذینفعان برای رشد و هم‌افزایی است.»

وی با بیان اینکه بازنشستگان از ابتدای انقلاب در صحنه‌های مختلف کشور حضوری مؤثر داشته‌اند و همواره از نظام و انقلاب حمایت کرده و می‌کنند، گفت: «در حال حاضر، در گام دوم انقلاب، بازنشستگان همچنان نقش مؤثر خود را برای اعتلای میهن اسلامی ایفا می‌کنند. بازنشستگان عزیز کشور هوشیار و متحد هستند و مطالبات خود را از راه قانونی مطرح می‌کنند و این رویکرد حرفه‌ای آن‌ها موجب شکست توطئه‌های دشمنانی می‌شود که قصد دارند از مطالبات قانونی آن‌ها سوء‌استفاده کنند و تنش و تشنج بیافرینند.»

موسوی تاکید کرد: «از زمان تصویب میزان افزایش سالانه حداقل حقوق کارگران در شورای عالی کار، سازمان تأمین‌اجتماعی و نمایندگان بازنشستگان، دغدغه افزایش حقوق بازنشستگان را داشته‌اند و تاکنون در حال پیگیری موضوع هستند. همه ما یک حرف می‌زنیم و با یکدیگر همفکر هستیم و هدف مشترک‌مان ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات است. سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا امروز یک عده می‌خواهند التهاب ایجاد کنند و با القای یأس و نومیدی به جامعه بازنشستگان، این گونه وانمود کنند که سازمان و دولت به فکر آن‌ها نیستند. دولت در حال حاضر درگیر کارهای بزرگ از جمله جراحی اصلاح نظام اقتصادی و مردمی‌سازی و عادلانه کردن یارانه‌هاست؛ برنامه‌ای که سالیان سال به تأخیر افتاده و دولت می‌خواهد مردم از یارانه‌ها به شکلی عادلانه منتفع شوند.»

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه پیشنهاد این سازمان در مورد افزایش حقوق بازنشستگان طبق مواد قانون ۹۶ و۱۱۱ قانون تأمین‌اجتماعی، هفتم اردیبهشت به دولت محترم ارسال شده است، گفت: «از ابتدای سال تاکنون این چهارمین جلسه است که در مورد مسائل بازنشستگان و با حضور اعضای کانون عالی بازنشستگان تشکیل شده است. بازنشستگان در همه جلسات مشارکت داشتند و با همفکری یکدیگر، پیشنهاد افزایش حقوق به دولت ارسال شد. این مصوبه در کمیسیون مربوطه دولت هم مطرح شده است و اعضای کمیسیون سئوالاتی را مطرح کردند و با منطق حرفه‌ای به آن‌ها پاسخ دادیم و امیدواریم به‌زودی با تصویب آن در هیأت‌محترم دولت و ابلاغ آن به سازمان، مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان را اجرا کنیم.»

وی تصریح کرد: «مسائل بازنشستگان، محدود به افزایش مستمری نیست بلکه موضوعات سفرهای زیارتی و سیاحتی، بیمه تکمیلی و رفاهی و سلامتی بازنشستگان و مستمری‌بگیران را در دستور کار داریم. مسائل رفاهی از ضروریات زندگی بازنشستگان است و ما نیز در حال طراحی برنامه‌های خوبی با استفاده از ظرفیت‌های درونی سازمان هستیم که به محض نهایی شدن، اطلاع‌رسانی می‌شود.»

علی‌اصغر بیات، رئیس هیات‌مدیره کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این جلسه با تقدیر از برگزاری جلسات منظم با حضور بازنشستگان و مدیران سازمان، بر پیگیری مسائل و مطالبات از طریق گفتمان مستمر و منطقی تأکید کرد.

رئیس هیات‌مدیره کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به اینکه کانون‌های بازنشستگان در هماهنگی با مسئولان سازمان تأمین‌اجتماعی، از نخستین روزهای پس از تصویب افزایش سالانه حداقل حقوق کارگران در اسفند سال گذشته، پیگیر احقاق حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی بوده‌اند، از تلاش‌های کانون‌ها برای احیاء و توسعه برنامه‌های رفاهی ویژه بازنشستگان و نظر مثبت مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در این زمینه خبر داد.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار