ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بازیِ «ویرگول» توهین توامان به دولت و بازنشستگان:

0

نه به شعور خودتان توهین کنید و نه به فهم مخاطب تان. از همه مهمتر؛ حرمت دولت را نگهدارید. این را صریحا خطاب به کسانی باید گفت که مسئول تصمیم گیری برای مستمری بازنشستگان کارگری سازمان تامین اجتماعی هستند.

 غلامرضا بنی اسدی در انتخاب نوشت: نه به شعور خودتان توهین کنید و نه به فهم مخاطب تان. از همه مهمتر؛ حرمت دولت را نگهدارید. این را صریحا خطاب به کسانی باید گفت که مسئول تصمیم گیری برای مستمری بازنشستگان کارگری سازمان تامین اجتماعی هستند.

دلیل این سخن هم آن است که علی دهقان کیا، رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران، بعد از دومین جلسه برای تعیین میزان افزایش مستمری‌ها گفته است؛ ” در قانون بودجه ۱۴۰۱، یک اشتباه کوچک تایپی وجود دارد و آن اینکه در تبصره ۱۲ قانون بودجه، وقتی افزایش مستمری صندوق‌های زیرمجموعه دولت را ده درصد مشخص کرده، یک ویرگولِ اشتباه آمده؛ نوشته شده «صندوق تامین اجتماعی، نیرو‌های مسلح»؛ در حالیکه منظور صندوقِ تامین اجتماعیِ نیرو‌های مسلح یا همان صندوق لشگری است. این اشتباه تایپی، تامین اجتماعی را ذیل صندوق‌های دولتی آورده و افزایش مستمری را ده درصد درنظر گرفته. به همین دلیل، کارشناسان سازمان استدلال کردند اگر قبل از رفع این اشکال، افزایش مستمری به هیات دولت فرستاده شود، با این بند بودجه تناقض دارد و تصویب نمی‌شود. ”

ما را چه تصور کرده اند و هیئت محترم دولت را چه فرض کرده اند که به نتیجه‌ای چنین رسیده اند؟ مگر مستمری بازنشستگان از “بودجه دولت” است که مثلا یک ویرگول بخواهد مانع ایجاد کند؟ ما مردم بی سواد کوچه و بازار هم می‌دانیم که چنین نیست و میان” صندوق تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح” با” سازمان تامین اجتماعی” فاصله ساختاری از زمین تا آسمان است.

چطور اعضای محترم دولت را چنین می‌پندارند که فرق این دو را نمی‌دانند و، چون جناب تایپیست یک ویرگول” نا به جا” در کاغذ گذاشته است، باید مطالبه “به جا”ی چندین میلیون مستمری بگیر و خانواده‌های شان باید معطل بماند؟

این قبل از آنکه برای بازنشستگان اضطراب آفرین باشد برای دولت، توهین آمیز است که آنان را در بند یک “ویرگولِ نا بجا” بپنداریم. فرمول کار هم از قدیم مشخص و ناظر به مصوبه مزدی شورای عالی کار، بوده است. حالا هم همین است پس ملت را پشت یک ویرگول گرفتار نکنید. به خودتان احترام بگذارید و موجب وهن دولت و بی توجهی به مردم نشوید!

منبع : https://www.arshehonline.com

هدف از راه‌اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد. به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار