ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

گلایه بازنشستگان از پرداخت مستمری بهمن بدون در نظر گرفتن «شب عید»:

0

قول تامین اجتماعی برای واریز سریعتر عیدی/ گلایه بازنشستگان از پرداخت مستمری بهمن بدون در نظر گرفتن «شب عید»

در حالی که بازنششستگان تامین اجتماعی منتظر دریافت عیدی پایان سال ۱۴۰۰ خود هستند و در سال‌های گذشته هم عیدی خود را در بهمن ماه دریافت می‌کردند، مدیرعامل این سازمان اظهار امیدواری کرد که «هرچه سریعتر» این مبلغ به حساب آن‌ها واریز شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بازنشستگان تامین اجتماعی در سال‌های گذشته عیدی خود را در بهمن ماه دریافت می‌کردند. علاوه بر بازنشستگان این صندوق، عرف بود که عیدی بازنشستگان سایر صندوق‌ها هم در بهمن ماه واریز شود اما امسال برخلاف عرف سال‌های گذشته واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی به اسفند ماه موکول شده است.

البته قانون صندوق تامین اجتماعی را مکلف نمی‌کند که عیدی‌ها را در بهمن ماه واریز کند اما به جهت اینکه بازنشستگان در حال انجام خریدهای پیش از سال نو هستند و مستمری بهمن ماه آن‌ها هم کفاف هزینه‌های زندگی را نمی‌دهد، درخواست آن‌ها برای واریز زودتر از موعد عیدی، توجیه‌پذیر است.

در همین مورد «سید میرهاشم موسوی» مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی وعده داد که هرچه سریعتر این مبلغ به حساب بازنشستگان واریز می‌شود. وی اشاره داشت که سازمان تا ۳۰ بهمن مشغول واریز مستمری بهمن ماه بوده است.

این در حالی که در سال‌های گذشته عیدی یا پیش از مستمری بهمن ماه یا طبق عرف همراه با مستمری بهمن ماه واریز می‌شد تا بازنشستگان قدرت خرید بیشتری برای پایان سال داشته باشند. مبلغ عیدی بازنشستگان به طور متوسط کمتر از نصف حقوق سال ۱۴۰۰ آن‌ها را پوشش می‌دهد که در نتیجه یک حقوق کامل محسوب نمی‌شود.

برابر مصوبه هیات دولت مبلغ عیدی پایان سال ۱۴۰۰.۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است اما حق همسر ۴۰۰ هزار تومان و حق فرزند (از بابت هر فرزند تحت تکفل) ۱۵۰ هزار تومان بر روی این میزان قرار می‌گیرد. در نتیجه یک بازنشسته به همراه همسر و دو فرزند، ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان عیدی دریافت خواهد کرد.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار