ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

یکی از دلایل ایجاد حقوق‌های نجومی تنوع در پرداخت‌ حقوق است:

0

نماینده تهران در مجلس در مخالفت با کلیات طرح تسری حقوق کارکنان قوه قضائیه، گفت: متاسفانه برخی از دستگاه ها با عناوین مختلف به دنبال نگاه جزیره‌ای هستند، در صورتی که حقوق ها باید به صورت یکسان و منسجم بررسی و پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در روند بررسی طرح تعیین فوق العاده خاص کارکنان قوه قضائیه در مخالفت با کلیات این طرح، اظهار داشت: نمایندگان همواره از ناهماهنگی در پرداخت حقوق ها ابراز گلایه کرده و اصرار به همسان سازی پرداختی های کارکنان دولت را دارند، اما برخی از دستگاه ها براساس دلایلی از قانون مستثنی شده اند.

وی با بیان اینکه ام الامراض اقتصاد کشور تورم بوده که بخش عمده از آن ناشی از کسری بودجه است، افزود: برای حل مشکل تورم باید چاره ای اساسی اندیشیده شود، اما افزایش حقوق‌ها موجب تورم شده، هر چند این تورم نیز عاملی برای افزایش حقوق کارکنان است، اما متاسفانه برخی از دستگاه ها با عناوین مختلف به دنبال نگاه جزیره ای هستند، در صورتی که حقوق ها باید به صورت یکسان و منسجم بررسی و پرداخت شود.

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۱ متوسط افزایش حقوق کارکنان را ۱۰ درصد در نظر گرفته است، بیان داشت: با توجه به اینکه این مقدار افزایش حقوق پاسخگوی تورم نیست، اما با این امر دعوت می کنیم تا همگی برای منافع کشور یک الی دو سال مشکلات را تحمل کنیم تا تورم کاهش یابد.

رضوانی تصریح کرد: نباید به صورت جزیره ای به قسمتی از دستگاه ها توجه کنیم. از طرفی یکی از راه های دریافت حقوق‌های نجومی همین تنوع در پرداخت حقوق هاست.

منبع : https://www.farsnews.ir/news/14001015000141

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار