ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

۲۵۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان در بودجه ۱۴۰۱ لحاظ می‌شود:

0

رییس فراکسیون کارگری مجلس؛

دستور رییس مجلس برای لحاظ شدن دغدغه‌های تامین اجتماعی در طرح دو فوریتی/۲۵۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان در بودجه ۱۴۰۱ لحاظ می‌شود.

رییس فراکسیون کارگری مجلس از دستور رییس مجلس برای در نظر گرفتن خواسته‌های کارگران و بازنشستگان در طرح دو فوریتی حمایت از کارخانجات خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی بابایی با حضور در جمع بازنشستگان و کارگرانی که امروز در اعتراض به این طرح دو فوریتی مقابل مجلس حاضر شده بودند، گفت: نمایندگان مجلس کارگران و بازنشستگان را درک می‌کنند.

وی افزود: البته مجلس محل تضارب آراست و نمایندگان هر کدام نظراتی را دارند اما دغدغه شما را خواهند داشت. ما به این شرایط قانع نیستیم و تا همسان‌سازی کامل حقوق بازنشستگان، قانع نمی‌شویم.

وی با اشاره به دستور رییس مجلس گفت: آقای قالیباف، بحث فوریت تصویب این طرح را مدنظر داشتند؛ چراکه بانک‌ها مشکل ایجاد کرده‌اند اما ما در جزییات قانون دغدغه سازمان و کارگران و بازنشستگان را درنظر می‌گیریم.

بابایی همچنین از بررسی پرداخت مطالبات سازمان در بودجه ۱۴۰۱ خبر داد و افزود: در قانون بودجه پرداخت ۲۵۰ تا ۲۶۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات حسابرسی شده سازمان از محل تسعیر نرخ ارز را درنظر می‌گیریم. دغدغه شما بازنشستگان تامین اجتماعی در بودجه ۱۴۰۱ دیده می‌شود. اما شما باید با نمایندگان استان‌هایتان وارد مذاکره شوید. در مورد طرح ۲ فوریتی هم با آقای اکبری، رییس کمیسیون صنایع، مذاکره می‌کنیم تا در جزییات حقوق شما حفظ شود.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه‌اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد. به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار