ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

طرح درخواست انصراف نماینده گیلان از حذف حداقل مزد در روستاها:

0

در نشست روسای تشکل‌های کارگری گیلان مطرح شد؛

طرح درخواست انصراف نماینده گیلان از حذف حداقل مزد در روستاها/ سه مشکل عمده جامعه کارگری.

نشست هم اندیشی روسای تشکل‌های صنفی کارگری با «مهرداد گودرزوند چگینی» ریاست مجمع نمایندگان استان گیلان در خانه کارگر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گیلان، در این مراسم که با حضور دبیر اجرایی خانه کارگر استان، ریاست کانون شوراهای اسلامی کار استان گیلان، رییس کانون بازنشستگان شهرستان رشت، نماینده مجمع تعاونی‌های مصرف و مسکن و اتحادیه پیشکسوتان استان برگزار شد، سه مشکل اساسی و عمده‌ی جامعه کارگری از سوی نمایندگان کارگران اعم از افزایش سن بازنشستگی، اهتمام در پرداخت بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی از جمله ۸۹ میلیارد تومان تایید شده در سال ۱۴۰۰ و ادامه آن جهت همسان و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان که با بی‌توجهی در لایحه بودجه به فراموشی سپرده شده است، مورد تاکید روسای تشکل‌های صنفی  جامعه کارگری قرار گرفت و از ریاست مجمع نمایندگان خواستار پیگیری و حل این مطالبات شدند.

در ادامه، گودرزوند چگینی ریاست مجمع نمایندگان استان گیلان و نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: این مطالبات جامعه کارگری که عنوان شد مورد تاکید ما نیز می‌باشد، قطعا ما مطالبات جامعه کارگری را پیگیری خواهیم نمود و در این مسیر با شما و اهداف شما همراه خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: بنده دیدار و نشستی نیز در این راستا بانمایندگان مجلس و روسای تشکل‌های صنفی کارگری برگزار خواهم کرد.

گودرزوند چگینی در ادامه در خصوص امضای خود در خصوص ماده ۴۱ قانون کار و دستمزد روستاییان قصد ما خیر بوده و بنا به درخواست جامعه کارگری بنده امضای خود را پس خواهم گرفت و قطعا آن را پیگیری می‌نمایم و مطالبات به حق جامعه کارگری را در اولویت برنامه‌های خود قرار می‌دهم و نسبت به حل آن‌ها تمام تلاشم را خواهم نمود.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه‌اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد. به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار