ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اعتراض مستمری‌بگیران به رئیس مجلس در رابطه با مجوز فروش سهام بانک رفاه:

0

متناسب‌سازی مستمری بازنشستگان ملغی می‌گردد.

کانون عالی کارمندان بازنشسته مشمول قانون تامین اجتماعی در بیانیه‌ای از کارمندان و کارگران بازنشسته خواست که موضع خود در زمینه جلوگیری واگذاری سهام بانک رفاه را به رئیس مجلس اعلام کنند.

به گزارش ایلنا، طبق این بیانیه، بحث واگذاری «بانک رفاه کارگران» به بخش خصوصی و همچنین ایرادات به نحوه واگذاری سهام دولتی به سازمان تامین اجتماعی مطرح شده است؛ چنانچه این موارد اجرائی شود، امکان تثبیت متناسب‌سازی بازنشستگان تامین اجتماعی ملغی می‌گردد؛ لذا بازنشستگان اگر دلشان به حال خودشان می‌سوزد، با ارسال پیام ذیل از جناب محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس درخواست نمایند که مانع خصوصی‌سازی این بانک و همچنین مانع برگشت سهامی که دولت به تامین اجتماعی واگذار نموده بشود.

کانون عالی کارمندان بازنشسته مشمول قانون تامین اجتماعی، در ادامه این بیانیه خطاب به قالیباف نوشته است:

جناب آقای قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام خبر امکان واگذاری سهام بانک رفاه به غیره و بخش خصوصی و همچنین امکان ابطال واگذاری سهام دولتی واگذارشده بابت بدهی به سازمان تامین اجتماعی موجب نگرانی عمیق ما بازنشستگان گردیده است؛ لذا ما بازنشستگان مشمول تامین اجتماعی با توجه به اینکه بانک رفاه متعلق به بازنشستگان تامین اجتماعی است اجماعا مخالفت خود را با واگذاری سهام بانک رفاه به دیگران و بخش خصوصی اعلام می‌نماییم و همچنین با توجه به بند (و) تبصره ۲ مبنی برپرداخت بخشی از دیون دولت به سازمان تامین اجتماعی در قانون بودجه امسال؛ مخالفت خود را با گزارش هیات تطبیق قوانین و مقررات مجلس که به واگذاری تهاتر سهام کارخانجات و املاک به تامین اجتماعی ایراد گرفته‌اند اعلام می‌نماییم؛ لهذا از جنابعالی درخواست می‌نماییم به فوریت از طریق هیات تطبیق و یا با ارائه استفساریه فوری اجازه تهاتر سهام دولتی با سازمان تامین اجتماعی به میزان مبلغ مصوب در قانون بودجه بابت بخشی از بدهی دولت به مجموعه تامین اجتماعی را انجام دهید تا نگرانی بازنشستگان برطرف گرد.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه‌اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد. به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار