ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

جامعه کارگری و بازنشسته در سختی و مشقت است اما مجلس سکوت می‌کند:

0

عیدعلی کریمی؛

جامعه کارگری و بازنشسته در سختی و مشقت است اما مجلس سکوت می‌کند.

عضو کانون بازنشستگان کارگری قزوین می‌گوید: اگر نمایندگان مجلس بخواهند تصویب دائمی شدن همسان‌سازی را به تاخیر بیاندازند یا آن را رد کنند، بزرگترین ظلم و بی‌عدالتی را در حق چند میلیون بازنشسته‌ی کم درآمد کشور روا داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عیدعلی کریمی گفت: برخورد ناعادلانه نمایندگان مجلس با جامعه کارگری مصادیق بسیار دارد که آخرین نمونه‌اش، نحوه تعامل مجلس با همسان‌سازی و لایحه دائمی شدن همسان‌سازی است که اخیرا مجلس تصمیم به رد لایحه همسان‌سازی گرفته است.

او با بیان اینکه نمایندگان مجلس کارگران و بازنشستگان را از خود ناراضی نکنند، افزود: نمایندگان تا دیروز مدعی بودند کارگران و بازنشستگان مشکل معیشتی دارند و حقوق کارگران و بازنشستگان به نسبت تورم پایین است چگونه به یکباره شروع به جمع آوری امضا برای لایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان می‌کنند. به ادعای آن‌ها اجرای همسان‌سازی باعث تورم خواهدشد و قصد کرده‌اند این لایحه را پس بگیرند. هر چند جامعه کارگری و بازنشسته در سختی و مشقت زندگی می‌کنند.

او با بیان اینکه امروز بازنشستگان همگی چشم دوخته‌اند تا ببینند مجلسی که ادعای انقلابی‌گری دارد با همسان‌سازی و دائمی شدن آن چه می‌کند، در ادامه گفت: اگر لایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اتفاق نیفتد مطمننا جامعه کارگری و بازنشسته با تورم موجود دچار مشکلات زیادی خواهند شد و اگرنمایندگان عذرخواهی نکنند، جامعه کارگری و بازنشسته ساکت نخواهند نشست.

دبیر خانه کارگر قزوین با تاکید بر اینکه با این رویه بازنشستگان در آینده‌ای نزدیک مشکلات زیادی خواهند داشت، اظهار داشت: بازنشستگان کارگری بعد از گذشت چهار ماه از سال جدید هنوز نتوانسته‌اند حتی یک ماه از عقب ماندگی افزایش حقوق خود را دریافت کنند. در عین حال بودجه‌ای که مصوب شده و بدهی که قرارشده بابت طلب دولت به صندوق پرداخت شود متاسفانه هنوز ریالی از آن پرداخت نشده است. با این وجود با چه جسارتی نمایندگان مجلس مدعی می‌شوند که باید همسان‌سازی حقوق بازنشستگان متوقف شود.

کریمی با بیان اینکه نمایندگان تکلیف خود را جامعه کارگری و بازنشسته مشخص کنند، افزود: از چهار نماینده مردم قزوین، تاکستان و بوئین زهرا هم می‌خواهیم موضوع خود را در این خصوص مشخص کننند. آیا شما نیز جزء ۲۰۸ نماینده‌ای هستید که پای طومار متوقف‌سازی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کارگری را امضا کرده‌اید؟ اگر امضا کرده‌اید باید پاسخگوی مشکلات اقتصادی مردم استان باشید.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار