ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

چرا عده‌ای سد راه بازنشستگان شده‌اند و جریان‌سازی می‌کنند؟!

0

یک فعال صنفی بازنشستگان:

نماینده مجلس که بازنشستگی ندارد نمی‌تواند در مورد حقوق بازنشستگان نظر بدهد/ چرا عده‌ای سد راه بازنشستگان شده‌اند و جریان‌سازی می‌کنند؟!

حسین سوری از اظهارات اخیر نمایندگان مجلس انتقاد کرد و گفت: عده‌ای سد راه بازنشستگان شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین سوری (فعال صنفی بازنشستگان کشوری) در پاسخ به اظهارات اخیر نمایندگان مجلس از جمله الیاس نادران گفت: این نمایندگان مجلس مانند آقای نادران، که علیه مستمری بازنشستگان موضع می‌گیرند خودشان از بازنشستگی معاف هستند و حقوق مادام‌العمر دارند. کسی هم که از بازنشستگی معاف شد، ذره‌ای نمی‌تواند درد بازنشسته را حس کند و به همین دلیل نمی‌تواند نظر بدهد.

وی با تاکید بر اینکه این حرف‌ها از بی‌خبری است و سوار از پیاده خبر ندارد، اضافه کرد: فردی که امروز بازنشسته محسوب می‌شود، برای سالیان متمادی مبلغی از حقوق وی را کسر کرده‌اند تا در فعالیت‌های سودده به کار اندازند و از سود حاصله، حقوق بازنشسته را طوری پرداخت نمایند تا بازنشسته در رفاه باشد. حال اگر صندوق بازنشستگی و دیگر صندوق‌ها به وظیفه خودشان عمل ننموده‌اند و پیوسته حیاط خلوت مدیران بوده‌اند، بازنشستگان چه گناهی دارند؟

سوری ادامه می‌دهد: این نمایندگان چرا نمی‌گویند چه تعدادی از کارکنان صندوق بازنشستگی و تامین اجتماعی به سفارش برخی افراد و بدون هیچ ضابطه‌ای استخدام شده‌اند؟ چرا نمی‌گویند چگونه کلی از مال و اموال صندوق‌ها به این و آن بخشیده‌ شده است؟ چرا نمی‌گویند صندوق‌ها چقدر اموال منقول و غیرمنقول داشته و اینک چه دارند؟ چرا نمی‌گویند چگونه کلی از اموال صندوق‌ها مفت‌فروشی شده است؟

به گفته وی، اینک که بحث از حق مسلم و قانونی بازنشستگان به میان آمده، اینها شده‌اند سد راه و دارند سنگ‌اندازی می‌کنند اما بازنشستگان نباید اجازه بدهند که با جریان‌سازی حقوق بدیهی‌شان زیر سوال رود.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار