ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تبعیض آشکار در اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی:

0

مسئولان به وعده خود عمل کنند.

دبیر خانه کارگر استان سمنان گفت: بی‌عدالتی و تبعیض در اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری با بازنشستگان تامین اجتماعی موجب ناامیدی و گلایه آنان شده است و این دوگانگی باید برطرف شود.

به گزارش ایلنا، حبیب‌الله محقق در گردهمایی تشکل‌های کارگری به مناسبت هفته تامین اجتماعی در  محل خانه کارگر سمنان گفت: موضوعی که در حال حاضر ذهن بازنشستگان را درگیر کرده، بحث همسان‌سازی حقوق و یا متناسب‌سازی است.

وی ادامه داد: پیشکسوتان جامعه کارگری سال‌های زیاد در این رابطه زحمت کشیدند، این خواسته پس از یک دهه در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و اجرای این قانون از سال گذشته شروع شد اما بی‌عدالتی‌ها باعث ناراحتی و ناامیدی بازنشستگان شده است.

وی افزود: بی‌عدالتی و تبعیض در اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است به طوری که سازمان مدیریت و برنامه ریزی تمام و کمال برای بازنشستگان لشکری بودجه گذاشت اما به سازمان تامین اجتماعی آنچه را که در مجلس شورای اسلامی مصوب کرد، چیزی پرداخت نکرد.

دبیر خانه کارگر استان سمنان گفت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست داریم که نظارت بر اجرای مصوبات خود را بیشتر کنند.

محقق افزود: مجلس، دولت و تمامی مسئولان امر، هرچه زودتر به وعده‌هایی که در خصوص همسان‌سازی دادند عمل کنند تا مانع از ناامیدی مستمری بگیران شوند.

این فعال کارگری همچنین اظهار داشت: لازم است در بودجه سالانه کشور، سهم سازمان تامین اجتماعی از محل تعهدات دولت دیده شود تا دیگر شاهد بدهی انباشته شده دولت در این خصوص نباشیم.

در این نشست نمایندگانی از بازنشستگان استان به بیان مشکلات خود پرداختند و عباس گلرو نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، و تامین اجتماعی و جمعی از مسوولان استان سمنان که در نشست حضور داشتند، در جریان مسایل و مشکلات قشر کارگران استان قرار گرفتند.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار