ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

آیا لایحه‌ی دائمی شدن همسان‌سازی قبل از پایان کار دولت به مجلس ارسال می‌شود؟

0

انتقاد بازنشستگان از تعلل دولت/ آیا لایحه‌ی دائمی شدن همسان‌سازی قبل از پایان کار دولت به مجلس ارسال می‌شود؟

بازنشستگان می‌گویند: تعلل و تاخیر دولت موجب نگرانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی در انتقاد از تعلل دولت، کمپینی راه‌اندازی کرده‌اند؛ خواسته‌ی آن‌ها ارسال لایحه‌ی دائمی شدن همسان‌سازی به مجلس، قبل از پایان کار دولت دوازدهم است.

میرزایی (بازنشسته کشوری) با انتقاد از این تعلل می‌گوید: دولتی‌ها از ابتدای سال جاری مدام وعده می‌دهند که لایحه‌ی دائمی شدن همسان‌سازی به مجلس ارسال و تصویب می‌شود ولی بیش از سه ماه است که در انتظاریم و هیچ خبری نشده! آیا این لایحه نیز بیشتر در حد حرف است یا قرار است واقعا تصویب و اجرایی شود؟!

بازنشستگان تامین اجتماعی نیز می‌گویند: این لایحه آنطور که از رسانه‌ها برمی‌آید در ارتباط با پرداخت بدهی‌های دولت به تامین اجتماعی، تصریحات و الزاماتی دارد اما مشخص نیست چرا در ارسال به مجلس تا این اندازه تاخیر می‌شود؛ آیا واقعاً قبل از پایان کار این دولت، سرنوشت لایحه معلوم می‌شود؟

انتقادات در حالی صورت گرفته که فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت لایحه دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنششتگان تأمین اجتماعی، از انتظار برای ارسال لایحه توسط دولت خبر داده و گفته: دولت باید حتما به زودی لایحه را در اختیار مجلس قرار دهد.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه‌اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد. به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار