ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

واکنش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به اعتراض امروز بازنشستگان در چند شهر کشور:

0

سالاری گفت: بازنشستگان می‌توانند فرمول جدید را به ما دهند و نظرات اصلاحی را مستقیما اعلام کنند تا تصمیم گیری شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی درحاشیه مراسم رونمایی از سامانه‌های شفافیت اظهار کرد: از وضعیت معیشت بازنشستگان باخبر هستیم این ادعا را نداریم که با اجرای همسان سازی وضعیت معیشتی تمام بازنشستگان بهبود یافته است.

وی گفت: این میزان حقوق با زندگی حد متوسط قطعا فاصله دارد و اگر خود من هم بازنشسته بودم و این حقوق را دریافت می‌کردم ناراضی بودم.

سالاری افزود: حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با رقم همسان سازی از اول مرداد ماه اعمال و احکام را صادر کردیم و واریز حقوق مرداد ماه با احتساب همسان سازی آغاز شده است و از ۳.۵ میلیون بازنشسته، یک میلیون و ۲۰۰ نفر حقوق مرداد ماه را دریافت کردند، هر ماه از تاریخ ۱۹ تا ۳۰ همان ماه پرداختی ها صورت می‌گیرد و حقوق ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار درحال پرداخت است.

وی درباره اعتراض امروز بازنشستگان و بازنشستگانی که مشاغل سخت و زیان آور بودند، گفت: فرمول افزایش را با بازنشستگان محاسبه شد و بخش عمده کاری که امروز انجام دادیم بر مبنای نظرات بازنشستگان بوده است، اجرای همسان سازی بر ۳ محور است یکی مبلغ پایه که بر حقوق بازنشستگان افزوده شده است و کسی اعتراضی برای این مبلغ ندارد.

وی افزود: یکیهم براساس سوابق افراد است، فاصله این افراد با حداقل بگیران کمتر شده است و یکی هم براساس سابقه بیمه پردازی است این عامل سوم مبنی بر اصول صندوق داری و بیمه‌ای است.

سالاری درباره اعتراض امروز بازنشستگان به حقوقشان  در چند شهر کشور، گفت: نحوه پرداخت حقوق بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور که چه طور حساب کنیم که براساس میزان حق بیمه‌ای که آن‌ها دادند را تبدیل به سابقه کنیم نظرات کارشناسی متفاوت است و با توجه به نظرات مختلف برای حقوق این دسته از بازنشستگان تصمیم گیری شده است. این گروه از بازنشستگان میتوانند فرمول جدید را به ما دهند و نظرات اصلاحی را مستقیما اعلام کنند تا تصمیم گیری شود.

منبع : https://www.yjc.ir/fa/news/7459009

هدف از راه‌اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد. به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار