ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

سالاری قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان را اجرا نمی کند:

0
بازنشستگان معترض هستند.
نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان را اجرا نمی کند، گفت: بازنشستگان معترض و نگران حق و حقوق شان هستند.
به گزارش کارگر آنلاین ، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  بولتن نیوز با بیان اینکه بازنشستگان و کارگران زیادی از حوزه انتخابیه اش به دفتر کارش مراجعه می کنند و نسبت به بی توجهی سازمان تامین اجتماعی به حق و حقوق شاان معترض هستند، گفت: عمدتا این عزیزان از عدم همسان سازی حقوق خود معترض و خواستار پیگیری این موضوع در مجلس شورای اسلامی هستند.
وی با تاکید بر اینکه متاسفانه سازمان تامین اجتماعی افزایش سالانه حقوق بازنشستگان را اعمال نمی کند، اظهار داشت: عدم اعمال ارتقای حقوق سالانه بیشترین مطالبه بازنشستگان است که هم بصورت پیامکی و هم بصورت حضوری به ما نمایندگان منتقل می کنند.
نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی دیگر از اعتراضات بازنشستگان و کارگران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی موضوع ندادن خدمان درمانی و بهداشتی مناسب است. این عزیزان می گویند با آنکه هر ماه از حقوق شان برای بیمه درمان کم می شود اما بیمارستانها و درمانگاههای سازمان تامین اجتماعی کم است و همانها هم خدمات درستی ارائه نمی کنند.
حجت الاسلام نقدعلی با بیان اینکه برای رفع مشکل بازنشستگان و دادن حق و حقوق آنها مشکل قانونی وجود ندارد، اظهار داشت: مشکل اجرا نشدن قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان از سوی سازمان تامین اجتماعی است.
وی با تاکید بر اینکه این قانون باید در اسرع وقت اجرایی شود، تصریح کرد: از آقای سالاری بعنوان می خواهیم که قانون مذکور را اجرا و مشکل بازنشستگان و کارگران تحت پوشش سازمان را حل کند.
نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود اشکال در ساختار پرداخت کشور اظهار داشت: ساختار پرداخت کشور مشکل دارد و هر کسی به منابع دسترسی پیدا کرد، برای خود و بستگانش استفاده می کند.
حجت الاسلام نقدعلی افزود: این سنت غلط از گذشته وجود داشته و همچنان ادامه دارد و مجلس یازدهم باید این معادله را بهم بزند.
کارگر آنلاین
https://kargaronline.ir/fa/news-details/85962

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار