ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

فروش سهام عدالت از طریق بانک‌ها:

1
رئیس جمهور از تصویب فروش سهام عدالت مشمولان به صورت وکالتی توسط بانک ها با تصمیم شورای عالی بورس خبر داد.

به گزارش بنکر (Banker)، حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت گفت: با مصوبه جدید شورای عالی بورس فروش سهام عدالت آسان‌تر شده است.

رئیس جمهور افزود: خوشحال شدم که شورای عالی بورس دیروز تصویب کرد که بانک‌های کشور می‌توانند به کمک بیایند و هر کسی که می‌خواهد سهام عدالت خود را بفروشد، می‌تواند به یک شعبه بانک مورد علاقه مراجعه کند و در آنجا وکالت بدهد.

بانک مورد نظر هم در روزی که معلوم می‌شود، سهام آن شخص را در بورس می‌فروشد و به هر شکلی که فروخت پول سهام عدالت را به صاحب سهام برمی‌گرداند.

وی ادامه داد: این راهی است که پیش‌بینی شده و هر کسی هم مایل هست که سهام خود را نگه دارد می‌تواند سهام خود را نگه دارد. هر کسی هم که می‌خواهد مستقیم خودش سهامش را نگه دارد می‌تواند این کار را بکند و هر کسی می‌خواهد از طریق شرکت‌های استانی سهام عدالت  سهام عدالت خود را نگه دارد، می‌تواند این کار را انجام دهد. هر کسی می‌خواهد سهام خود را نگه دارد و یا بفروشد، مختار است.

روحانی گفت: این کار بزرگی است که توسط شورای عالی بورس دیروز تصویب شد و ان‌شاءالله به خوبی عمل و اجرا می‌شود.

منبع : http://banker.ir/p

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Discussion۱ دیدگاه

  1. ورودبانک‌ها به روند فروش سهام عدالت

    اقتصادنیوز:یک عضو شورای عالی بورس جزییات ورود بانک‌ها به فروش سهام عدالت را تشریح کرد.

    به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سعید اسلامی درمورد ورود بانک‌ها به فروش سهام عدالت توضیح داد: در شورای عالی بورس این موضوع مطرح شد که بسیاری از مشمولان سهام عدالت، مخصوصا در شهرستان‌های دور افتاده به شعب کارگزاری‌ها دسترسی ندارند، بنابراین مصوب شد که فعلا برخی شعب بانک‌ها بتوانند برخی خدمات را به دارندگان سهام عدالت ارائه کنند.

    وی ادامه داد: زیرا برخی بانک‌ها کارگزاری دارند و اقدامات نهایتا از طریق کارگزی‌ها انجام می‌شود. هدف این مصوبه دسترسی دادن به همه مردم بود. باید توجه داشت که حدود ۵۰ میلیون نفر مشمول سهام عدالت هستند و بسیاری از افراد تاکنون تجربه ورود به بورس را نداشتند و در مناطقی هستند که شعبات کارگزاری‌ها در آنجا توسعه پیدا نکرده است. اگرچه درحال حاضر هزار شعب کارگزاری در سرتاسر کشور وجود دارد اما برخی افراد دسترسی ندارند

    این عضو شورای عالی بورس با تاکید بر اینکه شعب بانک‌هایی که دارای کارگزاری هستند می‌توانند خدماتی را برای سهام عدالت به مشمولین ارائه دهند، اظهار کرد: ممکن است دارندگان سهام عدالت بخواهند سهام خود را پس از آزادسازی بفروشند، این افراد باید کد بورسی بگیرند و به کارگزار مراجعه کنند. البته هفته گذشته مصوب شد خدمات اخذ کد بورسی به صورت غیرحضوری انجام شود. حتی فرایند احراز هویت نیز به زودی به صورت الکترونیکی طی خواهد شد اما ممکن است مشولان به به خدمات کارگزاری‌ها نیاز پیدا کنند.

    بر اساس این گزارش، روز گذشته رئیس جمهور با تاکید بر لزوم فراهم شدن شرایط برای فروش سهام عدالت به سهل‌ترین وجه ممکن، به مصوبه روز سه شنبه شورای‌عالی بورس اشاره کرد و گفت: خوشحال شدم که شورای‌عالی بورس تصویب کرد که بانکها می‌توانند در این زمینه به کمک بیایند؛ هر کسی که خواست سهام خود را بفروشد، می‌تواند به بانک مورد علاقه خود وکالت دهد و آن بانک در روز مقرر در بورس سهام فرد را می‌فروشد و پول آن را به صاحب سهام بازمی‌گرداند.
    منبع : https://www.shahrekhabar.com/economic/158945862062310

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار