ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

طرح ۱۰۰ نماینده برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تصویب شود:

0

جمعی از بازنشستگان خطاب به رئیس مجلس:

در دوازده سال اخیر حقوق بازنشستگان تضییع شده/ طرح ۱۰۰ نماینده برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تصویب شود.

جمعی از بازنشستگان در نامه‌ای به رئیس مجلس، خواستار توجه به مطالبات بازنشستگان در عمر کوتاهی که از مجلس فعلی باقیمانده، شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در نامه جمعی از بازنشستگان به ریاست مجلس شورای اسلامی آمده است: این ۱۲ ساله از نظر اجرای صحیح و به موقع قانون مدیریت خدمات کشوری توسط دولت‌های مستقر که مجری این قانون بودند، بدترین شرایط و وضعیت برای معاش و درمان بازنشستگان حادث گردید و متاسفانه مجلس هم در ابعاد نظارتی از ظرفیت‌های قانون اساسی برای احقاق حق بازنشستگان استفاده نکرد و دولت مباحث توازن و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و احکام مجلس منجمله بند ج ماده ۵۰ قانون برنامه پنجم توسعه و ماده ۳۰ برنامه ششم توسعه را اساساً اجرا نکرد که موجب تکدر خاطر بازنشستگان شد.

در ادامه می‌خوانیم: در روزهای اخیر، با همت ۱۰۰ نفر از نمایندگان محترم مجلس دهم، طرح سه فوریتی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین دارای شرایط مشابه در راستای اجرای ماده ۳۰ قانون برنامه ششم توسعه و در راستای مصوبه کمیسیون مشترک برای اصلاح و بهسازی ماده ۱۰۹ قانون مدیریت خدمات کشوری به جنابعالی ارائه شده است. بازنشستگان کشوری و لشگری از شما انتظار دارند ترتیباتی اتخاذ نمایید که این طرح سه فوریتی در مجلس دهم تصویب شود.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه‌اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد. به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار