ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تأمین اجتماعی از منابع موجود باید همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرایی کند:

0
نماینده مجلس با بیان اینکه تأمین اجتماعی از منابع موجود باید همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرایی کند، گفت: دولت حدود ۲۵۰ هزار میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهکار است.
کارگر آنلاین| مسعود رضایی نماینده مجلس شورای اسلامی درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار داشت: در برنامه ششم توسعه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از جمله بازنشستگان تأمین اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است و این موضوع نیز تبدیل به قانون شده است.
وی افزود: متأسفانه به دلیل نزاع‌های مختلف سیاسی گاهی اوقات اختلافاتی به وجود می‌آید که قوانین به درستی اجرایی نمی‌شود.
این نماینده مجلس اظهار داشت: در راستای عدالت اجتماعی و رفع تبعیض باید حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز همسان‌سازی شود و مجلس نیز در این خصوص تمام تلاش خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام داده است.
رضایی اضافه کرد: طرحی نیز با امضای ۸۰ نماینده مجلس براساس ماده ۱۰۳ قانون خدمات کشوری در دست بررسی است و امیدواریم در مجلس فعلی به نتیجه برسد که همان متناسب سازی حقوق طی برنامه ششم است که بازنشستگان تأمین اجتماعی، لشکری و کشوری در آن دیده شده است.
وی ادامه داد: این که با تمامی مشکلات و تورم حداقل حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به ۲ میلیون تومان می‌رسد، ظلم است و باید این رقم بیشتر شود.
این نماینده مجلس اظهار داشت: تأمین اجتماعی توانایی پرداخت حقوق بازنشستگان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تا حداقل ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در حال حاضر دارد و موظف است این اقدام قانونی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دهد.
رضایی به بدهی دولت به تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت:‌ دولت حدود ۲۵۰ هزار میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهکار است که در سال‌های قبل بخش‌هایی از آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تهاتر کرده و این بدهی دلیل نمی‌شود که حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی افزایش پیدا نکند.
وی ادامه داد: حتی اگر دولت مطالبات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به تأمین اجتماعی پرداخت نکند باید این سازمان حقوق بازنشستگان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به حداقل ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان افزایش دهد و در صورت پرداخت مطالبات آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در بخش‌های دیگر هزینه کند. منبع: فارس
https://kargaronline.ir/fa/news-details/82229

هدف از راه‌اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد. به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://zapah.ir http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار