ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

عدم توجه به بازنشستگان تامین اجتماعی یکی از دردهای کشور است:

0

قالبی در پیامی اعلام کرد:

عدم توجه به بازنشستگان تامین اجتماعی یکی از دردهای کشور است .

مسئول دفتر پیشکسوتان جامعه کارگری بخش احمدآباد مستوفی با صدور پیامی خواستار اتخاذ راهکارهای لازم برای از سوی مسئولان برای بهبود وضع معیشتی بازنشستگان شد.

به گزارش ایلنا، متن پیام «عبدالرضا قالبی» به این شرح است:

مستمری دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی به هیچ وجه پاسخگوی نیازهای رو به فزونی این قشر شریف نیست. در حالی که روز به روز وضعیت تورم در جامعه بدتر می‌شود و اوضاع اقتصادی و معیشتی تمامی اقشار دستخوش تلاطم می‌گردد، متاسفانه به هیچ وجه قشر شریف بازنشستگان تامین اجتماعی و نیازهای بی‌شمار آنان در نظر گرفته نمی‌شود.

این در حالی است که اغلب این قشر به عنوان بزرگان خانواده هزینه‌های متعددی را دارند و برای مواردی همچون درمان و موارد پزشکی نیز بسیار مشکل دارند. از این رو عدم توجه به این زحمتکشان یکی از دردهای امروز کشور است که کم‌توجهی به آن در نهایت مشکلات و مسائل عدیده‌ای را به همراه خواهد داشت.

امیدواریم تا مسئولان مرتبط در این خصوص و بلکه تمامی دولتمردان ارشد در نظام اجرایی کشور به این وجه مهم از حیات اجتماعی توجه کنند و راهکارهای لازم برای بهبود وضع معیشتی بازنشستگان را اتخاذ نمایند.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار