ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

سامانه اطلاعات بیمه عمر و تأمین آتیه پاسارگاد:

0

شرکت بیمه پاسارگاد با تجربه درخشان در ارائه بیمه نامه عمر و تأمین آتیه  و در راستای ارائه خدمات در جهت اطلاع رسانی به دارندگان بیمه نامه عمر و تأمین آتیه اقدام به ارائه اطلاعات جامع مورد نیاز دارندگان این بیمه نامه از طریق پایگاه اطلاع رسانیwww.pasargadinsurance.ir  نموده است.

بیمه گذاران عمر و تأمین آتیه می توانند از طریق لینک بیمه نامه، تحت عنوان  ” اطلاعات مربوط به بیمه نامه خود را استعلام کنید.” وارد سامانه شده و با وارد کردن ” شماره بیمه نامه ” و “کد ملی ” اطلاعات لازم در خصوص بیمه نامه خود را دریافت نمایند.

دارندگان بیمه عمر و تأمین آتیه با ورود به این سامانه می توانند اطلاعات مربوط به حق بیمه ” ، ” وام ها”، ” مشارکت در منافع” و ” درمان تکمیلی” خود را مشاهده کنند.

گفتنی است در زیر عنوان حق بیمه ” می توان اقساط وصول شده، اقساط معوق و برگه اقساط بیمه نامه خود را مشاهده کرد. برگه اقساط بیمه نامه با ارائه «شناسه قبض» و «شناسه پرداخت» ، تاریخ سررسید، روش پرداخت، شماره قسط ، سال بیمه ای و مبلغ اقساط بیمه نامه اطلاعات جامعی در اختیار بیمه گذار قرار می دهد.

همچنین در قسمت ” وام ها” می توان اقساط وصول شده ، اقساط معوق و برگه اقساط وام خود را دریافت کرد.

در این سامانه با ورود به گزینه ” مشارکت در منافع” می توان سال ، نرخ سود و مبلغ سود مشارکت در منافع بیمه نامه خود را دریافت و در قسمت ” درمان تکمیلی” وضعیت درمان تکمیلی بیمه نامه خود را مشاهده نمود.

مزایای بیمه عمر و تأمین آتیه بیمه پاسارگاد

از دلایل محبوبیت بیمه عمر و تأمین آتیه شرکت بیمه پاسارگاد شامل مزایای زیر است:

گرفتن وام بدون دردسر ضامن: هر فرد بیمه شده‌ای می‌تواند بر اساس شرایط، با پایان سال دوم قرار داد ۹۰ درصد از اندوخته بیمه عمرش را وام بگیرد. دریافت وام از بیمه عمر و تأمین آتیه نیاز به ضامن وثیقه و یا هیچ ضمانت دیگری ندارد.

دریافت سود تضمینی و سود مشارکتی: یکی از مزایای بیمه عمر و تأمین آتیه بخش سرمایه گذاری این بیمه نامه است. پرداخت سود به بیمه‌های پرداختی افراد و اندوخته بیمه نامه در نهایت یک سرمایه گذاری ارزنده را برای فرد بیمه شده به ارمغان می‌آورد. دو نوع سود تضمینی و سود مشارکتی به بیمه نامه‌های عمر پرداخت می‌شود. سود تضمینی که تقریباً در همه شرکت‌های بیمه یکسان است ولی سود مشارکتی سودی است که متغیر بوده و هر شرکت با توجه به نحوه سرمایه گذاری خود این سود را پرداخت می‌کند.

*امکان استفاده از وام بیمه عمر بدون نیاز به ضامن پرداخت سود تضمینی و سود مشارکتی به اندوخته بیمه‌نامه

*امکان پرداخت مبلغی به صورت سپرده اولیه در ابتدای بیمه‌نامه برای افزایش میزان سرمایه‌گذاری

*امکان تعیین میزان و نحوه پرداخت حق بیمه عمر توسط خود فرد

سایر مزایا

*معافیت از پرداخت مالیات.

*پرداخت سود مشارکت در منافع علاوه بر سود تضمین شده.

*برداشت کامل اندوخته ( بازخرید بیمه­ نامه) پس از سپری شدن ۶ ماه از زمان صدور و پرداخت حداقل ۶ ماه حق بیمه.

*دریافت وام از محل اندوخته بیمه­ نامه.

مزایای استثنایی و خاص

*اعطای پوشش درمان جهت هزینه های بیمارستانی (باتوجه به ذخیره بیمه نامه عمر و تأمین آتیه)

*اعطای کارت هدیه آتش سوزی منزل مسکونی در صورت سپرده گذاری در بیمه عمر و تأمین آتیه

منبع : http://pasargadinsurance.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار