ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

آموزش دریافت درگاه بانک پاسارگاد :

0

بانک پاسارگاد همواره یکی از پیشرو ترین بانکهای کشور در طی چندسال اخیر بوده است. همچنین بانک پاسارگاد در طی این چند ساله خدمتی تحت عنوان ” درگاه پرداخت بانک پاسارگاد ” را به مشتریان ارائه می دهد. اگر شما هم صاحب یک فروشگاه اینترنتی یا سایتی تجاری هستید مطمئناً به یک درگاه پرداخت اینترنتی نیاز دارید که با استفاده از درگاه بانک پاسارگاد می توانید نیاز خود را برطرف کنید.

برای دریافت درگاه بانک پاسارگاد ابتدا باید اقدام به ثبت درخواست برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی کنید و سپس شما بلافاصله پس از گرفتن درگاه پرداخت بانک پاسارگاد می توانید در سایت خود امکان پرداخت آنلاین را برای کاربران و مشتریان خودتون فراهم کنید.

درگاه پرداخت مستقیم بانک پاسارگاد

درگاه پرداخت بانک پاسارگاد

درگاه بانک پاسارگاداز نوع درگاه های مستقیم است یعنی در قرارداد درگاه پرداخت اینترنتی بانک پاسارگاد شما با شرکتی که طرف قرارداد با بانک پاسارگاد است و امکان ارائه درگاه پرداخت اینترنتی از سوی بانک پاسارگاد به این شرکت محول شده است در ارتباط هستید. درگاه های مستقیم معمولاً در سایت های بزرگ و پرتراکنش که روزانه تبادل مالی بالایی دارند مورد استفاده قرار می گیرند. اگر تعداد تراکنش ها و مبالغ دریافتی فروشگاه اینترنتی یا سایت شما کم است بهتر است از درگاه های پرداخت مستقیم استفاده نکنید و به سراغ درگاه های پرداخت مستقیم بروید.

یکی از مزیت های درگاه پرداخت آنلاین بانک پاسارگاد هنگامی که تراکنشی در سایت شما انجام شود، نهایتاً ظرف مدت ۲۴ساعت آن مبلغ از سمت مشتری به حساب شما واریز می شود که این فرایند بدون نیاز به درخواست تسویه و کاملا رایگان و بدون کسر کارمزد از حساب شما انجام می شود.

همچنین برای استفاده از درگاه های مستقیم من جمله درگاه پرداخت بانک پاسارگاد شما نیاز به دریافت نماد الکترونیکی ( ای نماد) از وزارت صنعت، معدن و تجارت دارید. البته گرفتن این نماد دردسرهایی هم دارد که باید با پیگیری و صبر حوصله زیاد این دردسرها را پشت سر بگذارید. پس در صورتی که سات شما درای ای نماد نیست از پرکردن و ارسال فرم درخواست درگاه خودداری کنید. چراکه درخواست شما رد خواهد شد.

نحوه دریافت درگاه پرداخت بانک پاسارگاد

برای دریافت درگاه بانک پاسارگاد نیازی نیست که شما به صورت حضوری به بانک بروید. برای ثبت درخواست دریافت درگاه بانک پاسارگاد شما می‌بایست فرم درخواست درگاه اینترنتی بانک پاسارگاد را به صورت آنلاین پر کرده و ارسال نمایید. پس از پرکردن و ارسال این فرم درخواست شما توسط بانک پاسارگاد مورد بررسی قرار می گیرد که در ادامه به توضیح این مراحل می پردازیم.

مراحل گرفتن درگاه پرداخت پاسارگاد

درگاه بانک پاسارگاد

برای گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی مستقیم در بانک پاسارگاد لازم است که شما ابتدا در بانک پاسارگاد یک حساب و شماره حساب داشته باشید. البته همه درگاه‌های بانکی این مورد را الزامی نمی دانند. به عنوان مثال اگر قصد استفاده از درگاه سامان کیش را داشته باشید، نیازی به داشتن شماره حساب در بانک سامان ندارید. اما به هرحال برای گرفتن درگاه پرداخت از بانک پاسارگاد شما حتما باید یک شماره حساب در بانک پاسارگاد داشته باشید. پس قبل از هر چیزی از شرایط این کار مطمئن شوید و سپس مراحل زیر را طی کنید.

  • ابتدا وارد سایت ای‌نماد شوید و کارهایی که باید برای گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی انجام بدهید را طی کنید.
  • سپس با رفتن به لینک زیر که برای ارائه درگاه پرداخت بانکی با بانک پاسارگاد طرف قرارداد است اقدام به پر کردن فرم درخواست درگاه پرداخت اینترنتی کنید.

دریافت درگاه پرداخت بانک پاسارگاد

  • بعد از اینکه درخواست شما بررسی و تایید شد جزییات درگاه پرداخت اینترنتی که شامل شماره ترمینال، نام کاربری و رمز است برای شما ارسال خواهد شد. یا اینکه از شما خواسته می شود که قرارداد کتبی برای گرفتن درگاه پرداخت را در دو نسخه چاپ و امضا کنید و در نهایت به آدرس پستی شرکت ارسال نمایید.

 

نکته: برخی شرکت ها اقدام به ارائه فرصت یک ماهه برای ارسال قرارداد می کنند که در آن باید اقدام به پر کردن فرم قرارداد و امضای تمام صفحات در دفتر ثبت اسناد رسمی کرده و در نهایت قرارداد را در دو نسخه برای شرکت ارسال کنید. همچنین اگر در طی این مدت یک ماهه قرارداد را ارسال نکنید درگاه به حالت معلق شده در می آید و امکان استفاده از آن را نخواهید داشت.

با طی کردن مراحل بالا و ارائه اطلاعات درگاه، اکنون شما می توانید بر اساس مستنداتی که برای درگاه پرداخت اینترنتی دریافت شده از سوی بانک پاسارگاد وجود دارد اقدامات برنامه نویسی را در سایت خود و برای استفاده از درگاه را انجام دهید. البته در این بین اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنید از قبل امکان استفاده از این درگاه‌ به صورت افزونه تهیه شده اند که برخی به صورت رایگان و برخی به صورت تجاری هستند که باید آن ها را خریداری کنید.

منبع : https://irbanker.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار