ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

قراردادهای موقت نیازمند اصلاح قوانین هستند:

0
 وزیر کار:
در دوران رشد بدون اشتغال هستیم/ قراردادهای موقت نیازمند اصلاح قوانین هستند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: موضوع قرارداد‌های موقت فقط مخصوص شغل‌های غیر مستمر است و بنا نیست قرارداد‌های موقت بسیار زیادی در موضوع شغل‌های مستمر منعقد شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی ربیعی مهمترین برنامه کاریش در سال ۹۷ را کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال خواند و افزود: توزیع پول شغل ایجاد نمی کند.

وی در یک گفت‌و گوی تلویزیونی گفت: خوشبختانه در سال های اخیر با روند خوبی در بحث رشد اقتصادی مواجهیم اما در دوران رشد بدون اشتغال هستیم که البته این موضوع پدیده ای جهانی است.

ربیعی افزود: ما در روستاها اقدامات آزمایشی را برای افزایش اشتغال انجام داده ایم و هم اکنون ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار نفر در سال به شغل دسترسی پیدا نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بخش خدمات مولد از ۴۶ درصد به ۶۰ درصد رسیده است، گفت: ما در بخش کشاورزی شاهد افزایش نبوده ایم اما بخش خدمات می تواند موجب ایجاد اشتغال هر چه بیشتر شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین بر لزوم کسب مهارت در میان ایرانیان تاکید کرد و افزود: هر قشری از جامعه باید مهارتی کسب کند.

ربیعی در پاسخ به سوالی درباره اقدامات وزارتخانه متبوعش در بحث حذف قراردادهای موقت گفت: ما در برابر قراردادهای سفید امضا به شدت ایستادیم اما در بحث قراردادهای موقت نیازمند اصلاح هستیم و برخی از قوانین و بخشنامه ها به گونه ای سوءاستفاده می کنند که حاصل آن انعقاد قراردادهای موقت شده است که امنیت شغلی کارگران را به خطر می اندازد.

منبع : http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13960912000393

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار