ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرایی شود :

0

حاجی‌بابایی: قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرایی شود .

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلی در قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد و باید اجرایی شود.

به گزارش پارس نیوز، حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز با اشاره به جایگاه ارزشمند پیشکسوتان و بازنشستگان در توسعه فرهنگی جامعه اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه برای بازنشستگان قانون متناسب‌سازی حقوق با شاغلین را مصوب کردیم.

وی به شایعات در فضای مجازی مبنی بر مخالفت شورای نگهبان با یکسان‌سازی حقوق بازنشستگان اشاره کرد و گفت: اتفاقا یکی از کمیسیون‌هایی که شورای نگهبان هیچ ایرادی به آن نگرفت، ماده ۳۰ قانون برنامه ششم بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: مجمع تشخیص مصلحت نظام از برنامه ششم ایراداتی به این مصوبه گرفت که آن هم با حضور در جلسات کارشناسی و تبیین ضرورت موضوع برطرف شد.

وی به بازنگری و اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری و ارائه آن توسط دولت به مجلس اشاره کرد و گفت: برای تصویب این قانون حداکثر تلاش و پیگیری را خواهم داشت.

حاجی‌بابایی افزود: تناسب حقوقی بین کارکنان و پیشکسوتان یکی از اولویت‌های دولت و مجلس است که باید هرچه سریعتر اجرایی شود.

وی با اشاره به جایگاه ویژه همدان در کشور گفت: باید تمام تلاش خود را برای توسعه این‌کلانشهر و حل مشکلاتی که مردم از آنها رنج می‌برند، به کار بریم تا بتوانیم امنیت روانی خوبی را برای آنها ایجاد کنیم که استفاده از تجارب پیشکسوتان باید در توسعه فرهنگی واقتصادی همدان مد نظر مسؤولان قرار گیرد.

منبع : http://www.parsnews.com

 

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار