ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

امیدواریم نواقص طرح در آینده برطرف شود:

0

نامه رئیس کانون بازنشستگان مازندران به مدیرعامل تامین اجتماعی/ قدردان اجرای همسان‌سازی هستیم/ امیدواریم نواقص طرح در آینده برطرف شود.

نصرالله دریابیگی در نامه‌ای خطاب به سالاری، از اجرای متناسب‌سازی قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، در نامه‌ی دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران و رئیس کانون بازنشستگان کارگری این استان خطاب به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی آمده است:

« کسب توفیق بزرگ اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان عضو صندوق سازمان که سال‌ها و در دوره‌های مختلف مدیران سازمان حاصل نگردیده بود، بر جنابعالی و همه بازنشستگان سازمان میمون و مبارک باد.

همان گونه که مستحضرید اجرای این طرح از خواسته‌های بحق و در عین حال ضروری آحاد بازنشستگان عزیر و پیگیری‌های مستمر مسئولین محترم کانون‌های شهرستانی و استانی و کشوری طی سنوات اخیر بوده است، که الحمدلله سال‌ها چانه‌زنی و مذاکرات متعدد در قالب پیگیری‌های صنفی در نهایت به سرانجام رسیده است. اینجانب به رسم انصاف، اخلاق و ادب بر خود لازم و واجب می‌دانم از سوی خود و به نمایندگی از طرف همکاران دلسوز، صبور و خدوم خود در کانون‌‌های شهرستانی و کانون استان مازندران با درود به ارواح همه آنانی که سال‌ها در کنارمان دلسوزانه، مخلصانه و مدبرانه در فکر تدوین، تصویب و اجرای این طرح بوده‌اند از جمله عزیزانی چون مرحوم آقای دکتر نوربخش و دکتر تاج‌الدین و آنانی که هم اکنون مستمرا با همه وجود صادقانه در خدمت بازنشستگان عزیز می‌باشند، همچون حاج علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر و حاج علی اصغر بیات ریاست کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور و حاج حسین صادقی ریاست اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری کشور از همفکری، همراهی و پیگیری مجدد جنابعالی در راستای تحقق این طرح و بیش از آن با هدایت، حمایت ویژه جناب دکتر شریعتمداری و وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همکاران پرتلاش سازمان در مازندران و کشور با ابراز تشکر، امیدواریم به دستور و نظارت دقیق و دلسوزانه جنابعالی اندک کاستی‌های این طرح حق گذارانه از جمله به حقوق از کارافتادگان که از مظلومین کم برخوردار این طرح بوده‌اند و اجرای مراحل بعدی طرح مذکور در سنوات آتی نام نیک خود را بر تارک ارائه خدمات در حق بازنشستگان جاودانه فرمایید. انشاالله پیگیری جنابعالی در وصول مطالبات سازمان از دولت، موجبات ارائه خدمات بیشتر برای بازنشستگان را فراهم نماید.»

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار