ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بیمه عمر و تامین آتیه چیست؟

0

بیمه عمر و تامین آتیه

دراین بیمه نامه بیمه گذاران با پرداخت مبلغی تحت عنوان حق بیمه علاوه برتامین منابع لازم برای تشکیل سرمایه ای در آتیه امکان برخورداری از پوشش بیمه عمر در مقابل خطر فوت را نیز درصورتی که بیمه شده هم باشند، خواهند داشت . بیمه های عمر همراه با تشکیل سرمایه که اکنون در بسیاری از کشورهای جهان ارائه می شود، طرفداران زیادی داشته و با توجه به انواع آن می تواند مورداستقبال اقشار مختلف جامعه قرار گیرد.
بیمه پاسارگاد با دریافت مبالغ حق بیمه، اولا ”بیمه شده را در مقابل خطر فوت بیمه می کند و ثانیا” مازاد مبالغ دریافتی را سرمایه گذاری می نماید و نرخ سود آن سرمایه گذاری را تا حد نرخ بهره فنی تضمین می نماید و چنانچه سود بیشتری از محل سرمایه گذاری بدست آورد بخش عمده از آن را به عنوان مشارکت در منافع به بیمه گذار می دهد.

مزایای ویژه بیمه عمر و تامین آتیه

بررسی وضعیت مالی اکثر صندوق های بازنشستگی نشان دهنده این واقعیت است که میزان پرداختی این نوع صندوق ها در دوران بازنشستگی، حتی کفایت لازم برای یک زندگی متوسط را نیز ندارد. با توجه به اینکه عده کثیری از افراد جامعه با این مشکل مواجه هستند طراحی بیمه نامه ای با تشکیل سرمایه در صورت حیات میتواند تامین کننده سرمایه ای یکجا در سنین بالا بوده و تاثیر مهمی درافزایش قدرت خرید افراد در دوران بازنشستگی خواهد داشت.

۱. در این بیمه نامه سرمایه بیمه عمر ضریبی از میزان قدرت پرداخت حق بیمه، بیمه گذار در ماه خواهد بود. این ضریب می تواند ۱۲۰ ،۱۵۰ ،۱۸۰ ،۲۱۰ ،۲۴۰ ، ۲۷۰ ،۳۰۰ ،۳۳۰ و ۳۶۰ برابر انتخاب گردد .

پوشش‌های تکمیلی بیمه نامه عمر و تامین آتیه

درصورت تقاضای بیمه­‌گذار و درج پوشش در بیمه­ نامه امکان استفاده از پوشش‌های درج شده در زیر فراهم است.

پوشش هزینه های بیمارستانی (درمان تکمیلی) بیمه‌گذاران بیمه عمر و تأمین آتیه

شرکت بیمه پاسارگاد از سال ۱۳۹۳ تا کنون نسبت به اعطای پوشش هزینه های بیمارستانی (بستری و جراحی) به بیمه شدگان بیمه نامه های عمر و تأمین آتیه اقدام نموده است. چنانچه ذخیره ریاضی (ارزش بازخرید) بیمه نامه به حدنصاب ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال رسیده باشد و از تاریخ شروع یا تاریخ تغییرات مالی در بیمه نامه مدت شش ماه سپری شده باشد، این پوشش فعال می شود. سقف پوشش هزینه های بیمارستانی (درمان تکمیلی) در حال حاضر ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال است.

تخفیف‌های ویژه برای بیمه‌گذاران بیمه عمر و تأمین آتیه

شرکت بیمه پاسارگاد در پاسخ به اعتماد میلیونی هموطنان گرامی و تأمین رفاه حال بیمه گذاران عمر و تأمین آتیه اقدام به ارائه ۱۰تا ۴۰ درصد تخفیف ویژه با توجه به میزان ذخیره ریاضی دارندگان این بیمه نامه نموده است. دارندگان بیمه نامه عمر و تأمین آتیه می‌توانند در زمان خرید بیمه نامه‌های بدنه اتومبیل، آتش‌سوزی منزل مسکونی، بیمه حوادث انفرادی و بیمه درمان مسافرتی از تخفیف‌های ویژه برخوردار شوند. گفـتنی است خریداران این بیمه نامه‌ها می‌توانند با مراجعه به شـعبه‌ها و نمـایندگی‌های سـراسـر کشور، از این فرصـت مناسب بهره‌مند شوند.

اعطای پوشش حادثه به بیمه‌گذاران روشندل بیمه عمر و تأمین آتیه

شرکت بیمه پاسارگاد برای نخستین بار در صنعت بیمه جهت تأمین رفاه حال بیمه گذاران روشندل عمر و تأمین آتیه پوشش حادثه را در بیمه نامه عمر و تأمین آتیه ارائه می نماید. این عزیزان با خرید بیمه نامه عمر و تأمین آتیه می توانند از پوشش حادثه ( فوت، نقص عضو و هزینه پزشکی) جمعاً تا سقف ۱,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از مزایای این پوشش بهره مند شوند.

درباره بیمه عمر چه میدانید

شرکت بیمه پاسارگاد در پاسخ به اعتماد میلیونی هموطنان گرامی و تأمین رفاه حال بیمه گذاران عمر و تأمین آتیه اقدام به ارائه ۱۰تا ۴۰ درصد تخفیف ویژه با توجه به میزان ذخیره ریاضی دارندگان این بیمه نامه نموده است
منبع : https://pasargadinsurance.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار