ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

مطالبات بازنشستگان تامین اجتماعی در بودجه‌های بعدی تقویت می‌شود:

0

مقتدایی؛

مطالبات بازنشستگان تامین اجتماعی در بودجه‌های بعدی تقویت می‌شود/ دولت منابع اجرای متناسب‌سازی را پرداخت نکرده است.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی در یک ریل جدید قرار گرفته است، گفت: تبلور همکاری مجلس، تأمین اجتماعی و تشکل‌های بازنشستگان را در فصل بودجه دیدیم که پرداخت ۸۹ هزار میلیارد تومان از مطالبات تأمین اجتماعی از دولت تصویب شد تا متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرایی شود.

به گزارش ایلنا به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، عباس مقتدایی اظهار داشت: مجلس یازدهم به دنبال این است که بیشترین حد رضایتمندی در بین بازنشستگان و شاغلین ایجاد شود و بیشترین حد متناسب‌سازی نیز انجام شود.

وی افزود: در مجلس یازدهم با سازمان تأمین اجتماعی روابط دقیق تری برقرار کردیم و بازنشستگان نیز مطالب خود را عمیق‌تر، دقیقتر و با سرعت بیشتر به مجلس اعلام می‌کنند.

مقتدایی با تأکید بر تداوم حمایت مجلس شورای اسلامی از بازنشستگان، گفت: این حرکتی رو به جلو و آغاز یک روند است. بازنشستگان به خواسته و مطالبه به حق خود رسیدند و در بودجه‌های بعدی این موضوع را تقویت خواهیم کرد و باید کاری کنیم که بازنشستگان که صاحبان تأمین اجتماعی هستند احساس کنند که حقوق آنها در بالاترین حد پرداخت می شود.

وی گفت: پاسخگویی به مطالبات وقتی انجام می‌شود که منابع مورد نیاز به این سازمان وارد شود و این کار در بودجه امسال انجام شده است. هرچند هنوز پول را نداده‌اند اما اعتبار آن مشخص شده است و این روند را باید گام به گام ادامه دهیم تا جایی که دولت تمام بدهی خود به تأمین اجتماعی را پرداخت کند و تأمین اجتماعی این امکان را داشته باشد که سرمایه گذاری های جدید انجام دهد و ظرفیت خدمت رسانی به جامعه افزایش یابد.

مقتدایی خدمت به مردم را هدف نهایی مجلس و سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: ما نیازمند همکاری همه بخش ها برای خدمت به مردم هستیم و مجلس شورای اسلامی در بالاترین سطح آماده خدمت به مردم است.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار