ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بازنشستگان موردی بی‌لطفی سازمان تامین اجتماعی قرار می‌گیرند:

0

مقتدایی تذکر داد،

بازنشستگان موردی بی‌لطفی سازمان تامین اجتماعی قرار می‌گیرند/ اصلاح متناسب‌سازی بر اساس وعده‌های قبلی انجام شود.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای به رئیس جمهوری و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی یادآور شد که احکام صادر شده برای بازنشستگان تامین اجتماعی نشانگر عدم توجه به وضعیت آنهاست.

به گزارش ایلنا، عباس مقتدایی در بخش دیگری از این نامه یادآور شد که مبلغ مستمری تیرماه در احکام امسال منظور شده است که در این صورت مبلغ متناسب‌سازی سال گذشته از مستمری بازنشستگان برداشته شده است.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این بی‌توجهی وعدم دقت لازم باعث ایجاد نارضایتی گسترده در بین بازنشستگان شده و این سازمان می‌بایست در اسرع وقت دلجویی لازم از بازنشستگان را در دستور کار قرار دهد. بازنشستگان تامین اجتماعی با وجود قوانین و مقررات مناسب موردی بی‌لطفی سازمان تامین اجتماعی قرار می‌گیرند و نسبت به‌ عدم اجرای درست قوانین توسط این سازمان گلایه مندند.

وی در پایان درخواست کرد که با قید فوریت نسبت به بازبینی و اصلاح متناسب‌سازی بر اساس وعده‌های قبلی و همچنین قوانین مقرره و توافق‌های بعمل آمده اقدام لازم به عمل آید.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار