ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

آیا میدانید اگر هر فرد ایرانی در هنگام تولد یک بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری داشته باشد چه اتفاقی می افتد؟

0

هر ایرانی باید حداقل یک بیمه نامه عمر داشته باشد ،تا خود و خانواده اش زیر چتر بیمه باشند

خیلی وقت ها ما برای خودمان ارزشی قائل نمیشم و این یک اشتباه محض است

اگر بیمه را باور کنید زندگی تان از این رو به آن رو میشود .

طرح بیمه عمر و سرمایه گذاری فرزندان چیست

کودکانمان در کودکی هزینه های کمتری دارند، هر چه قدرکودکان بزرگ ترمی شوند ،هزینه های آن ها بالاتر خواهد رفت. همه به ضرورت ایجاد پس اندازی مطمئن و پرسود برای کودک شان آشنا هستند.

 برای پرداخت هزینه های دانشگاهی، تهیه مسکن و یا کمک برای ایجاد شغل فرزندان به مبلغی بالا احتیاج است و تامین یکباره این مبالغ برای والدین بسیار مشکل و سخت خواهد بود.

با طرح بیمه زندگی بیمه پاسارگارد ، شما به سادگی و با پرداخت مبالغی کم، در هر سال ،یا در هر ماه برای کودکان خود در آینده سرمایه ای بزرگ فراهم خواهید نمود.

بیمه عمر کودکان

بیمه عمر گران نیست

با توجه به بودجه مالی و نیاز های شما طراحی می شود

بیمه عمر فقط برای نان آور خانواده نیست برای همه اعضای خانواده است.

بیمه عمر فقط برای پس از مرگ نیست.

در طرح ریزی برای رسیدن به اهدافتان کمک میکند.

در صد کمی از مردم درک صحیحی از بیمه عمر دارند.

تصور نمیکنید چیزهای که برای شما در زندگیان ارزشمند است ارزش محافظت دارند ؟

این همان چیزی است که بیمه عمر به آن میپردازد با بیمه عمر هیچ کس تنها نیست …

پس در جهت توسعه فرهنگ بیمه عمر پاسارگاد کوشا باشیم

در واقع قرار داد بیمه عمر یه جور قرار داد پایاپای هست .

البته باید به این موضوع توجه کنید که حق بیمه ماهانه‌ای که می‌پردازید مستقیماً روی سرمایه عمر شما تأثیر می‌گذارد. سرمایه فوت در شرکت‌های مختلف به‌صورت ضریبی از حق بیمه ماهانه محاسبه می‌شود که همان ضریب تشکیل سرمایه بیمه عمر است. این ضریب نیز در شرکت‌های مختلف، متفاوت است و شما می‌توانید با توجه به شرایطتان ضریب دلخواه خود را انتخاب کنید. برای مثال ضریب ۳۰۰ را در نظر بگیرید که البته معمول‌ترین ضریب تشکیل سرمایه بیمه عمر نیز هست. اگر شما ماهانه مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به‌عنوان حق بیمه عمر بپردازید سرمایه عمر شما ۳۰ میلیون تومان خواهد بود. مبنای محاسبه سرمایه فوت، حق بیمه ماهانه است. شاید این مبلغ در ابتدا ناچیز به نظر برسد؛ اما باید توجه کرد که این ۳۰ میلیون از اولین لحظه صدور بیمه‌نامه به‌عنوان سرمایه فوت فرد وجود دارد .

 چرا ما به شما بیمه عمرپاسارگاد رو پیشنهاد میکنیم؟

۱.عضو گروه مالی قدرتمند بانک پاسارگاد هستش که در حال حاضر از لحاظ سرمایه ثروتمندترین بانک کشور محسوب میشود

۲٫بیش از ١٠ ساله که در حال فعالیت است و در طول این مدت تغییر مدیریت نداشته این نشان دهند یک نظام اداری سالم در شرکت است.

۳٫با توجه به انتخاب سازمان مدیریت صنعتی جزو ١٠٠ شرکت با رشد سریع در کشورمان است.

۴٫در چند ساله گذشته بطور متوالی در مدت فعالیت خود به عنوان بیمه برتر از طرف بیمه مرکزی انتخاب شده به سه دلیل زیر:

شفافیت در گزارش مالی( جزو معدود شرکت هایی هستش که کسورات بیمه ای رو در جدول خود به مشتری ارائه میده)

توانایی ایفای تعهدات( طبق اعلام بیمه مرکزی این شرکت در سطح یک توانگریست یعنی بالاتر از تعهدات ایجاد شده میتونه خدمات بده)
٩٠٪‏ رضایتمندی مشتری

  ۵ایجاد وجه تمایز رقابتی در بیمه زندگی :

ارائه کارت درمان sos دارندگان بیمه زندگی بصورت رایگان

ارائه پوشش بیمه آتش سوزی منزل مسکونی با کمترین هزینه

 پرداخت غرامت به هر بیماری خاص تا سقف۴۰ م ت

  پرداخت وام های متوالی در طول قرارداد (به شرط تسویه وام قبلی)

ارائه پوشش های اضافی بیمه حادثه(اعتصاب، شورش، بلوا، آتشفشان و زلزله )

ارائه تخفیفات در سایر رشته های بیمه ای به دارندگان بیمه زندگی

۶٫دارای بزرگترین شبکه فروش در سراسر کشور جهت خدمات رسانی مطلوب و سریع به متقاضیان

۷٫بالاترین ارزش سهام در بورس

منبع : http://moshaverbimeh.com/news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار