ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

عزم دولت برای بهبود معیشت ۳.۵ میلیون خانوار تحت پوشش تامین‌اجتماعی:

0

وزیر تعاون اعلام کرد:

عزم دولت برای بهبود معیشت ۳.۵ میلیون خانوار تحت پوشش تامین‌اجتماعی.

تهران – ایرنا- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت، گام‌های جدی‌تر و مؤثرتری در زمینه ارتقای سطح معیشت بالغ‌ بر ۳.۵ میلیون خانوار بازنشسته و مستمری‌بگیر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی که به همراه افراد تحت تکفل، جمعیتی فراتر از ۱۰ میلیون نفر از کل جمعیت کشور را شامل می‌شوند، برداشته است.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد شریعتمداری افزود: تصمیم  روز گذشته هیأت دولت که با همراهی و دستور مستقیم رئیس‌ جمهوری و پیگیری جدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین ‌اجتماعی اتخاذ شد، علاوه بر آنکه بخشی مهم از دغدغه چندین ساله بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش تأمین ‌اجتماعی در زمینه متناسب‌سازی مستمری‌ها را برطرف می‌کند، از ابعاد دیگر نیز قابل‌بررسی و نشان‌دهنده جهت‌گیری و رویکرد دولت دوازدهم در حوزه سیاست‌های اجتماعی است.

وی اضافه کرد: تصمیم اخیر دولت و حمایت شخص رئیس ‌جمهوری از بازپرداخت بخشی از بدهی دولت به تأمین ‌اجتماعی، آن‌هم در شرایط تشدید فشارهای تحریمی و کاهش درآمدهای ریالی و ارزی، به‌خوبی نشان‌دهنده آن است که دولت تدبیر و امید در کنار تدابیر کارساز که برای ناکام گذاردن فشارهای بین‌المللی برای سخت‌تر کردن حلقه تحریم‌ها و محدودیت‌های اعمال‌شده بر کشور اتخاذ کرده، در حوزه داخلی نیز از تأثیرات اقتصادی ناشی از تشدید تحریم‌ها و نیز بحران کرونا بر اقشار مولد و درعین‌ حال آسیب‌پذیر کشور، غافل نبوده و نیست.

شریعتمداری گفت: ذکر این نکته نیز ضروری است که در میان همه دولت‌های پس از پیروزی انقلاب، دولت‌های یازدهم و دوازدهم تنها دولت‌هایی هستند که در دوره فعالیت‌شان، اجازه نداده‌اند هیچ تعهد جدیدی، بدون تأمین منابع پایدار و مطمئن به سازمان تامین‌اجتماعی و به کل نظام بیمه اجتماعی و بازنشستگی کشور تحمیل شود و درعین‌حال، در این دوره، موضوع اهمیت اجتماعی و اقتصادی کارکرد صندوق‌های بازنشستگی و بیمه اجتماعی بیش از هر زمان دیگری مورد توجه بوده و هست.

روز گذشته هیات دولت با پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر واگذاری ۳۲ هزار میلیارد تومان سهام شرکت های دولتی در تأدیه بدهی‌اش به سازمان تامین اجتماعی موافقت کرد به این ترتیب دست سازمان برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باز شد.

منبع : https://www.irna.ir/news/83849569

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار