ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

مشکلات مستمری‌بگیران ریشه در قوانین کشوری دارد:

0

در نشست فعالان کارگری با فرماندار رشت مطرح شد:

مشکلات مستمری‌بگیران ریشه در قوانین کشوری دارد/ صداوسیما ساعتی از برنامه‌های خود به مشکلات کارگران اختصاص دهد.

دبیر اجرایی خانه کارگر گیلان و روسای تشکل‌های صنفی کارگری با فرماندار رشت دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، «حسن ایزدی» دبیر اجرایی خانه کارگر گیلان در این‌ مراسم ضمن اشاره به وضعیت معیشتی نابه‌سامان کارگران و تفاوت حداقل دستمزد با خط فقر اعلام شده، گفت: متاسفانه کارگران از نظر معیشت و امنیت شغلی در شرایط نابه‌سامانی به سر می‌برند

دبیر اجرایی خانه کارگر گیلان در ادامه مهمترین معضل کارگران را در حال حاضر تامین نشدن معیشت و عدم امنیت شغلی عنوان کرد و از نماینده عالی دولت خواستار شد تا با مشورت و کمک از سوی نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی برای برون رفت از این دو معضل بزرگ تدابیر لازم بیاندیشند.

«ابراهیم یوسف زاده»، رئیس کانون بازنشستگان شهرستان رشت در ادامه این مراسم ضمن انتقاد شدید از میزان مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی نسبت به بازنشستگان کشوری و لشکری خواستار اجرایی شدن همسان‌سازی مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی شد که از سال ۸۸ مصوب شده است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: در یک کشور اسلامی که در آن عدل امام علی(ع) الگوی عدالت برای مسئولان امر است این یک تضاد و تناقض بزرگ است که میزان حقوق  بازنشستگان تامین اجتماعی نسبت به لشگری و کشوری‌ها تا این اندازه ناچیز باشد.

وی افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جاری را نسبت به هزینه‌های معیشت و هزینه‌های درمان آنها بسیار ناچیز عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: کف حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در مقایسه با خط فقر و هزینه‌های زندگی آنها بسیار ناچیز است.

«غلامرضا خوالگر» رئیس کانون شوراهای اسلامی کار استان گیلان در این مراسم با اشاره به اینکه مشکلات عنوان شده بیشتر جنبه کشوری دارد و حل آنها به تنهایی مربوط به مدیریت استانی نیست، گفت: ریشه مشکلات عنوان شده بیشتر ریشه در قوانین کشوری دارد و برای حل این معضلات علاوه بر مدیریت استانی به طریق اولی باید از مرکز کشور برای حل این مشکلات چاره‌اندیشی شود.

وی در ادامه از صدا و سیمای استان خواستار شد تا ساعاتی از برنامه‌های خود را برای ساخت برنامه‌هایی در جهت حل معضلات جامعه کارگری اختصاص دهد و مصاحبه و گزارش‌هایی را در این خصوص تهیه و پخش کند.

«فتح اللهی» فرماندار شهرستان رشت در این مراسم پس از شنیدن مطالبات اعضای هییت اجرایی خانه کارگر گیلان به حاضران قول داد تا در یک نشست با حضور نمایندگان مردم رشت در مجلس برای برون رفت از معضلات حامعه کارگری، کارگران شهرستان تدابیر لازم را بیندیشند.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار