ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

سیاست‌های سازمان تامین اجتماعی در جهت حمایت از کارگران باشد:

0

استاندار همدان در دیدار با تشکلات کارگری؛

سیاست‌های سازمان تامین اجتماعی در جهت حمایت از کارگران باشد

استاندارهمدان به‌نقش پراهمیت و تاثیرگذار کارگران در جریان کشور اشاره کرد و گفت: اگر امروز اقتصاد کشور با قدرت پیش می رود با همت کارگران است‌ و سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان‌تامین‌ اجتماعی که متعلق به کارگران است باید در جهت حمایت از آنها باشد.

به گزارش ایلنا، سید سعید شاهرخی که به مناسبت روز کارگر و در دیدار با جامعه کار ، تولید و تشکل‌های کارگری استان سخن می گفت، افزود: نقش جامعه کارگری در توسعه و پیشرفت استان و کشور موثر است و این نقش جایگزین ندارند.

وی افزود: کارگران با ایثار و فداکاری از جان خود مایه می‌گذراند مخصوصا در ایام بیماری کرونا با تمام توان به کشور خدمت کردند و سخت‌ترین کارها را با روح و جان خود انجام دادند تا جامعه پیشرفت کند.

شاهرخی تاکید کرد: اگر امروز اقتصاد کشور با قدرت پیش می رود با همت کارگران است و سازمان تامین اجتماعی که متعلق به کارگران است طبیعتاً سیاست‌ها و برنامه‌های این سازمان باید به سمت حمایت از کارگران پیش رود.

وی اظهار داشت: جهش تولید ملی با دستان توانگر کارگران محقق می‌شود و تمام ظرفیت برای جهش تولید باید با حفظ حقوق کارگران صورت گیرد.

استاندار همدان اضافه کرد: همه ما باید بر بوسه زدن به دستان کارگران افتخار کنیم و به وجود پر ارزش کارگران در همه بخش ها احترام بگذاریم.

شاهرخی با اشاره به اینکه تشکل های کارگری باید تقویت شوند، تاکید کرد: دستگاه های حوزه کار باید دست در دست هم دهند تا موانع و مشکلات بر سر راه جامعه کارگری برداشته شود.

وی خطاب به کارگران در روز جهانی کارگر گفت: شما باید تلاش کنید تا واحدهای تولیدی سرپا باشند و بتوانند کار کنند چرا که واحدهای تولیدی پویا، متکی بر کارگران همیشه موفق هستند.

در ادامه دبیر اجرایی خانه کارگر استان همدان نیز به بیان مشکلات کارگران پرداخت وتعیین حقوق ودستمزد کارگران در سال ۹۹ را ظلم در حق کارگران دانست و تاکید کرد: باید از کارگر و کارفرما در کنار هم حمایت شود تا فضای کسب و کار بهبود یابد.

چنگیز اصلانی از بورسی شدن شستا هم انتقاد کرد و گفت: شستا متعلق به کارگران است و باید سهام آن به کارگران داده می شد.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار