ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

در شرایط کنونی بحران شیوع کرونا، وحدت ملی و همبستگی خود را حفظ کنید:

0

توصیه استاد ژئوپلیتیک روسیه به ایرانیان: برای جلوگیری از سوء استفاده دشمنان وحدت ملی را حفظ کنید.

مسکو – ایرنا – رئیس آکادمی مطالعات ژئوپلیتیک روسیه به ایرانیان توصیه کرد: باتوجه به نقشه های آمریکا برای به زانو درآوردن ایران، در شرایط کنونی بحران شیوع کرونا، وحدت ملی و همبستگی خود را حفظ کنید.

«لئونید ایواشف» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ایران از جمله کشورهایی است که بیشترین آسیب را از بیماری عفونی کرونا متحمل شده است و شمار زیادی از مردم ایران به این بیماری مبتلا شده یا فوت کرده اند.

ایواشف اظهار داشت: در این شرایط اصول اخلاقی و انسانیت حکم می کند که کشورهای قدرتمند به کشورهایی که آسیب های شدید از این بیماری عفونی دیده اند کمک کنند.

وی افزود: این کمک ها می تواند در قالب ارسال محموله های انسانی و ارائه فناوریهای پیشرفته برای مهار بیماری یا حمایت های مادی انجام گیرد.

استاد ژئوپلیتیک روسیه گفت: اما ما شاهد هستیم آمریکا تحریم های جدید در مورد ایران وضع می کند و سعی دارد حلقه فشارها بر ایران را تنگ تر کند و این کشور را در منگنه قرار دهد.

رئیس آکادمی مطالعات ژئوپلیتیک روسیه معتقد است که ملت ایران در این شرایط باید با بصیرت سیاسی و آگاهی به وظایف خود، تمام دستورالعمل های بهداشتی برای پیشگیری از کرونا را که از طرف مسئولین این کشور اعلام می شود، مو به مو اجرا کند.

وی افزود: این دستورالعمل کاملا مشخص است و از طرف مسئولین بهداشتی اعلام شده و نیازی به یادآوری آن وجود ندارد و مردم باید چه در حالت قرنطینه خانگی و چه در شرایط حضور در اماکن عمومی که باید به حداقل برسد رعایت کنند.

ایواشف گفت: سفرهای بین شهری فقط به انتشار هرچه بیشتر کرونا منجر می شود و مردم باید از این گونه رویکرد با احساس مسئولیت شهروندی خود بپرهیزند.

رئیس آکادمی مطالعات ژئوپلیتیک روسیه با بیان اینکه ایران در دوره حساسی قرار گرفته است، اظهار کرد: مردم ایران مهم ترین کاری که می توانند بکنند جلوگیری از سوء استفاده دشمنان خارجی از این وضعیت است چرا که در طول تاریخ مواردی بوده است که دشمنان از شیوع بیماری برای غلبه بر کشوری استفاده کرده اند.

وی خاطرنشان کرد که دوره سخت شیوع بیماری بسر می رسد و با فرا رسیدن تابستان و نیز تولید واکسن و دارو این وضعیت حتما بهبود می یابد.

منبع : https://www.irna.ir/news/83721975

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار