ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

کرونا ترکیبی از ویروس مار، خفاش، HIV و گلیکوپروتئین است:

2
عضو سابق کمیسیون تسلیحات بیولوژیک سازمان ملل:

کرونا ترکیبی از ویروس مار، خفاش، HIV و گلیکوپروتئین است / احتمال دست داشتن آمریکا زیاد است.

یکی از اعضای سابق کمیسیون تسلیحات بیولوژیک سازمان ملل می‌گوید کرونا ویروس نمی‌تواند محصول طبیعت باشد و احتمال اینکه در محیط آزمایشگاه ساخته شده باشد؛ به واقعیت نزدیک‌تر است.

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Discussion۲ دیدگاه

  1. آیا ویروس کرونا از طریق هوا هم منتقل می‌شود؟
    رئیس مرکز تحقیقات سل بالینی و اپیدمیولوژی بیمارستان مسیح دانشوری درخصوص امکان انتشار ویروس کرونا از طریق هوا توضیحاتی را ارائه کرد.

    به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، پیام طبرسی رئیس مرکز تحقیقات سل بالینی و اپیدمیولوژی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: اصلی‌ترین راه انتقال ویروس کرونا، انتقال فرد به فرد است که از طریق قطرات ریز تنفسی پخش می‌شود. ویروس کرونا همچنین در حالت تماسی، رعایت نکردن فاصله یک تا دو متری با فرد بیمار، قطرات ناشی از بازدم، سرفه، عطسه یا صحبت کردن فرد بیمار سبب انتقال می‌شود.

    طبرسی اظهار کرد: احتمال این که ویروس در هوا معلق بماند به صورت معمول وجود ندارد، ولی ویروس کوید ۱۹ در محیط‌های سربسته مثل icu و جا‌هایی که بیماران دستگاه‌های کمک تنفسی استفاده می‌کنند می‌تواند از طریق هوا باعث انتقال به فرد دیگری شود.

    رئیس مرکز تحقیقات سل بالینی و اپیدمیولوژی بیمارستان مسیح دانشوری استفاده از دستگاه‌های بخور در بخش مراقبت‌های ویژه را یکی دیگر از عوامل معلق ماندن ویروس کرونا در هوا ذکر کرد و توجه کادر درمان به توصیه‌ها بهداشتی را مورد تاکید قرار داد.
    منبع : https://www.yjc.ir/fa/news/7283938

  2. بالاخره منشأ ویروس کرونا کجاست؟
    سخنگوی وزارت امور خارجه چین چند روز قبل در صفحه توئیتر خود نوشت ویروس کرونای جدید توسط ارتش آمریکا به ووهان برده شده و همین باعث شده گمانه زنی‌ها درباره منشأ واقعی کرونا بیشتر شود.
    به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رادیو بین المللی چین، توئیت چندی پیش جائو لی جیان سخنگوی وزارت خارجه چین در افکار عمومی بازتاب‌های زیاد و مختلفی در پی داشته است؛ حتی وزارت خارجه آمریکا سفیر چین در واشنگتن را احضار و نسبت به این پیام جائو اعتراض کرد.

    کشور چین , ویروس کرونا , کرونای جدید , کشور آمریکا ,

    شامگاه ۱۲ مارس یعنی سه روز قبل، جائو لی جیان در حساب توییتر خود نوشت: «بیمار صفر چه زمانی در آمریکا ظاهر شد؟ چند نفر آلوده شدند؟ اولین بیمارستانی که مبتلایان را پذیرفت کدام بود؟ آیا ورزشکاران ارتش آمریکا این ویروس را به ووهان منتقل کردند؟ لطفاً داده های خود را آشکار و شفاف اعلام کنید! آمریکا به ما توضیح بدهکار است»!

    آمریکایی ها این توئیت را چالشی درباره منشاء کروناویرس از سوی شخصیتهای دولتی کشورهای خارجی می دانند و به این سبب مقامات این کشور بسیار مضطرب شده اند. برخی آمریکائیان همواره به دیگران سخت می گیرند و نسبت به خود با مدارا رفتار می کنند؛ آنها به سیاهنمایی دیگران عادت کرده اند، اما تحمل سؤال دیگران را ندارند.

    در حقیقت، توییت جائو لی جیان ناشی از آن است که یک روز پیش رابرت ردفیلد مدیر مرکز پیشگیری و مهار بیماری‌های آمریکا در مجلس نمایندگان این کشور تایید کرد که احتمال دارد برخی از کسانی که در آمریکا گفته شد از آنفلوانزا مرده اند، در واقع از کروناویروس جدید مرده باشند.

    کشور چین , ویروس کرونا , کرونای جدید , کشور آمریکا ,

    گزارش مرکز پیشگیری و مهار بیماری‌های آمریکا که ماه فوریه منتشر شد، نشان می دهد، در فصل زمستان سال ۲۰۱۹ دست کم ۳۲ میلیون نفر به آنفولوآنزای مبتلا شدند که ۱۸۰۰۰ نفرشان جان باختند. در میان آنها چند نفر مبتلایان به کروناویروس جدید بوده است؟ اولین مورد کی ظاهر شد؟ دولت آمریکا واقعا باید در این باره توضیح آشکاری بدهد.

    دانشمندان سراسر جهان که در حال مقابله با شیوع کروناویرس هستند، در انتظار پاسخ روشن و صحیح دولت آمریکا هستند. خود مردم آمریکا نیز در پایگاه اینترنتی کاخ سفید در درخواستی امضا کرده اند و از دولت خواسته اند دلیل بسته شدن ناگهانی یک مرکز تحقیقاتی بیماری واگیر نیروی زمینی آمریکا در اوت سال ۲۰۱۹ را علنا اعلام کند. تردید مردم نسبت به آمریکا امری عادی است.

    در مورد ارتباط کروناویروس ۲۰۱۹ با سلاحهای بیولوژیک آمریکا، خیلی وقت است که شایعاتی وجود دارد. افرادی که چنین نظری دارند، کم نیستند.

    پس از شیوع کرونا در ایران، ظرف چند هفته بیش از ۲۰ مقام کشور به طور قطعی به آن مبتلا شدند. آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب ایران بر لزوم تأسیس یک «قرارگاه بهداشتی و درمانی» برای پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری تأکید و خاطرنشان کردند: این اقدام با توجه به قرائنی که احتمال «حمله‌ی بیولوژیکی» بودن این رویداد را مطرح کرده می تواند جنبه رزمایش دفاع بیولوژیک نیز داشته و بر اقتدار و توان ملّی بیفزاید.

    نه تنها مقامات ایرانی تلویحاً خاطر نشان کردند که آمریکا باید مسئولیت شیوع کرونا را بر عهده گیرد، رسانه های روسیه نیز گمانه زنی می کنند که هدف آمریکا از ساخت این ویروس برپایی جنگ اقتصادی است.

    ایگور نیکولین عضو پیشین کمیته سلاحهای بیو لوژیک سازمان ملل و کارشناس بیولوژیک روسیه اظهار کرد: کروناویروس کاملاً و به احتمال زیاد از خارج به چین وارد شده است. ناتالیا پوکرونسایا عضو دومای روسیه و ولادیمیر ژیرینوسکی رئیس حزب لیبرال دموکرات روسیه نیز با انتشار اسناد علمی گفتند که کروناویروس ۲۰۱۹ از اقدامات مخرب امریکا بوده است.

    البته حل مسئله منشاء ویروس باید به دانشمندان سپرده شود. اما در برابر بسیاری حوادث عجیب، گمانه زنی و تردید مردم نیز بی دلیل نیست. اکنون کروناویروس دشمن مشترک انسان است؛ برای غلبه هر چه زودتر بر این ویروس بهتر است آمریکا در اطلاع رسانی شفافیت به خرج دهد و هر چه برای یافتن هر چه زودتر پاتوژن بیماری تلاش و با جامعه جهانی همکاری کند، نه اینکه با سوء استفاده از شیوع بیماری، به سیاه‌نمایی و تهمت به کشورهای دیگر بپردازد.
    منبع : https://www.tasnimnews.com/fa/news/1398/12/25/2224087

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار