ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

دولت بسته‌های معیشتی خود را به همه یارانه‌بگیران تخصیص دهد:

0
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس گفت: با توجه به شرایط پیش آمده در کشور، دولت بسته‌های حمایتی را که عنوان کرده برای ۳ میلیون نفر از شهروندان درنظر گرفته به کل یارانه‌بگیران تخصیص دهد.

محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به شرایط پیش آمده در کشور و تأثیر ویروس کرونا در بخش‌های مختلف به ویژه اقتصاد، معیشت و اشتغال مردم،‌ دولت باید بسته‌های حمایتی‌ای را که به خاطر شرایط موجود برای ۳ میلیون نفر از شهروندان درنظر گرفته را به همه یارانه‌بگیران تخصیص دهد و اینگونه نباشد که این بسته‌ها همانند یارانه معیشتی، تنها دراختیار عده‌ای خاص قرار گیرد.

وی افزود: البته این بسته‌های حمایتی برای حل مشکل پیش آمده به دنبال شرایط موجود کافی نیست و دولت باید برای حمایت از کسبه خُرد و تولیدکنندگان خُرد، حمایت‌های بیشتری را به عمل آورد.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت باید در مورد کسبه خرد همانند دستفروشان و کسانی که روزمرد هستند و همینطور تولیدکنندگان خرد حمایت‌های قابل توجهی را به عمل آورد و اگر آنها جرایمی دارند و یا مالیات‌های آنها را مشمول بخشودگی قرار دهد تا شرایط آنها مساعدتر شود. و همانطور که گفتم در مورد اخذ مالیات با یک تنفس سه ماهه شرایط را برایشان بهبود بخشد.

بیگلری خاطرنشان کرد: وقتی ما به مردم می‌گوییم در خانه بمانید، طبیعتاً باید آنها برای گذران زندگی خود اندک پولی داشته باشند و نمی‌شود گفت که مردم در خانه بمانند و هیچ درآمد و حمایت مالی و بسته معیشتی دراختیارشان نباشد.

وی در پایان گفت: باید دولت تدابیری را اتخاذ کند تا کسبه خرد و تولیدکنندگانی که در سطح محدود فعالیت می‌کنند، اقساط بانکی‌شان استمهال شود و فرصتی برای خروج‌شان از این وضعیت داشته باشند و دولت باید این موضوع را به طور جد پیگیری کند.

منبع : https://www.farsnews.ir/news/13981225000616

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار