ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

مشکلات بازنشتگان فراتر از همایش است:

0

بازنشستگان مطرح کردند،

مشکلات بازنشتگان فراتر از همایش است/ حقوق ها یکسان نیست.

شیراز- بازنشستگان اعتقاد دارند با همایش و نشست مشکلات معیشتی آنها حل نمی شود. آنها تاکید دارند که باید حقوقشان یکسازی سازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش منطقه‌ای رؤسا و مسئولان کانون‌های کارگران بازنشسته ومستمری بگیر تأمین اجتماعی در شیراز برگزار شد.

در حاشیه این همایش، بازنشستگان در گفتگو با خبرنگار مهر از مشکلات و دغدغه‌های معیشتی خود گفتند.

بازنشستگان عنوان کردند که بازنشستگان مشکلات زیادی دارند و این همایش‌ها مشکلات آنها راحل نمی‌کند.

یکی از بازنشستگان خواستار سه جانبه گرایی در سازمان بود و بیان کرد: در سازمان باید سه جانبه گرایی رعایت و نماینده کارگر، نماینده کارفرما و نماینده سازمان در حل مشکلات وجود داشته باشند تا مشکلات بهتر حل شود ولی در حال حاضر ما یک جانبه گرایی داریم و همه چیز در دست دولت است.

او عدم پرداخت بدهی دولت به سازمان را عامل افزایش مشکلات این قشر اظهار کردند.

محمود – الف یکی دیگر از بازنشستگان در بیان مشکلات این قشر گفت: حقوق من که در یک شرکت بازنشسته شدم با کسی که در سازمان تأمین اجتماعی بازنشسته شده یکی نیست و بعد از سال‌ها کار باید حدود دوم یلیون تومان حقوق دریافت کنم و در این راستا ما خواستار یکسان سازی حقوق بازنشستگان هستیم.

همچنین در این همایش مدیر درمان تأمین اجتماعی استان فارس راه حل خردمندانه در بحث درمان بیماری را پیشگیری و آموزش عنوان کرد.

دکتر اکبر امیری درحاشیه همایش منطقه‌ای رؤسا و مسئولان کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی گفت: ما در حوزه درمان با پدیده شیوع بیماری‌های غیر واگیر روبه رو هستیم و در کنترل این بیماری دو راه در پیش روداریم.

وی افزود: یکی از این راهکارها ایجاد بیمارستان و بخش‌های بیمارستانی است که درحال حاضر هشت هزار تخت بیمارستانی در استان فارس داریم که با این راهکار ما باید کل کشور را تخت بیمارستانی و افراد را بستری کنیم و راه دوم فاز پیشگیری است که جز با آموزش امکان پذیر نیست.

وی گفت: دراستان فارس ۱۵ هزارو ۴۳ نفر ازافراد را تحت آموزش پیشگیری‌های بیماری غیر واگیر قرار داده‌ایم.

امیری بیان کرد: در بحث آموزش و پیشگیری نشست‌های آموزشی در استان برگزار شده و در شهرستانهای مختلف و با توجه به امکانات هر شهرستان آموزش شروع شده است.

تحریم‌ها تأمین منابع این سازمان را دچار مشکل کرده است

در این همایش مدیرکل تأمین اجتماعی استان فارس نیز گفت: با توجه به تحریم‌ها کشور با مشکلات زیادی رو به رو شده و این مساله تأمین منابع سازمان را دچار مشکل کرده است.

ابراهیم کشاوز گفت: کم و کاستی‌های موجود در حال بررسی هست و تأمین منابع این سازمان باید در بوجه ۹۹ پیش بینی شود.

منبع : https://www.mehrnews.com/news/4812545

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار