ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

دستمزد ۹۸ باید باتوجه به واقعیات جامعه و مشکلات کارگران تعیین شود:

0

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: در مورد حقوق و دستمزد ۹۸ کارگران، با توجه به واقعیات جامعه و شرایط معیشتی تصمیم‌گیری شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، مجید کیانپور نماینده مردم دورود و ازنا شامگاه پنجشنبه در شورای اداری لرستان با اشاره به اینکه آماری که آقای آشتاب مدیرکل کار لرستان دادند خیلی رضایت بخش و خوب است، اما وقتی در بین مردم حضور می‌یابیم نگرانی‌ها و مشکلات و گرفتاری‌هایی که عنوان می‌کنند، چیز دیگری را نشان می‌دهد، اظهار کرد: آمار نرخ بیکاری و مهاجرت لرستان، موید این است که در شرایط موجود باید به لرستان توجه ویژه‌تری کرد.

وی با بیان اینکه سهم ما از اعتبارات اگر داده می‌شود به خوبی تخصیص پیدا کند، تصریح کرد: یک توجهی در آن تخصیصی که می‌آید شود و دستور العمل ها و بخش نامه‌ها به موقع باشد و اعتبارات به موقع جذب شوند تا اثرگذاری داشته باشد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در بخش تأمین اجتماعی مدیران شما اهتمام ویژه ای به خرج می‌دهند، اما قوانین و دستورالعمل‌ها دست و پای آنها را بسته است، افزود: بحث جریمه‌ها نفس بخش خصوصی را به شماره می‌اندازد، خواهش می‌کنیم کمک کنید و فکری به حال ۴ درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور و بخشودگی جرایم بکنید.

کیان پور با اشاره به اینکه در مورد حقوق و دستمزد سال ۹۸ هنوز تصمیم مشخصی گرفته نشده و دائماً در جامعه و برای شاغلین بیمه، تأمین اجتماعی و مستمری بگیران هیچ پاسخ قانع کننده‌ای نداریم، اظهار داشت: با توجه به واقعیات جامعه و شرایط معیشتی، کمک کنید مشکلات کم شود و حداقل آنچه در مجلس مصوب شده و ۴۰۰ هزارتومان به علاوه ۱۰ درصد را برای بخش بازنشستگان و شاغلین تأمین اجتماعی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز دیگر شاید در مورد حقوق زیر دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای بحث حقوق کارگری مشکل داشته باشیم و لازم است واقعیت به شکلی دیده شود که بازنشستگان و شاغلین بیمه بتوانند یک آسودگی خاطر در آغاز سال نو داشته باشند، تصریح کرد: همچنین نحوه توزیع کالاهای اساسی ابهام دارد، ساز و کار باید تغییر کند و بتوانیم این کالاها را به عدالت در اختیار اقشار مختلف قرار دهیم.

منبع: مهر

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار